Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag satsar aldrig helhjärtat på sådana här bevingade hästar-event utan jag tar det jag får. Har blupat mitt nya franska travsto så jag vann den där det krävs att man tävlar, så bland annat en f-sten. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl*

Behöver pass till mitt pegasuskonto - någon som vill köpa något sm-föremål? Säljer bland annat Nyx 1 för 4pass eller 2 för 7pass.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl*

Hej! Var ett tag sen man var här inne nu. Har inte haft tid o lust att spela så ofta men har gått in då o då o fixat lite.
Tar gärna emot gratulationer nu :-)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har gratulerat dig, Lily. :)

KL

Är det ens värt att inhandla y-horn för tillfället om man inte satsar på eventet? Alla event som lockar med "extra hjälp" i y-hornen tycker jag verkar stjälpa kvalitén på resterande gåvor i hornet så otroligt att jag funderar på att sitta kall fram tills eventet är över.

Däremot så är det ju sannerligen svårt att ha ett sådant horn utan att vara där och öppna det. :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det gör inte jag men ser till att få alla saker man kan få.
Fick en hel del på den internationella sidan och det är jag nöjd med. Behöver ingen mer gudomlig häst så mycket. Jag har redan två :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack tack :-)

Hur funkar det egentligen med de kringflackande hästarna. Får man 1gåva/häst eller alla de gåvorna som de kan komma med eller hur funkar det? Måste man gör nåt när man har fått hem dem?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag fick då alla tre. :D

Och man måste inte göra något med dem, min står bara. Använde henne för lite westerntävling men jag tror att det bara är att låta dem vara.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Tar gärna emot lite gratulationer, Qamilla heter jag.

Satsar inte direkt på denna, har inte råd att lägga pass osv. Tar det jag får typ, fått hem 2 hittills och får snart den för gratulationer med :)

Hade behövt hjälp med passköp, 966000 :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

När kom Irish hunter till svenska howrse? O_o

.. Och skulle någon vilja hjälpa mig med passköp och ressa två hästar för 1 489 000? Gärna skräphästar som inte behöver skickas igen då jag inte sitter alltför mycket vid datorn. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tror huntern kom vid förra eventet.

La ut två hästar åt dig :) Behöver inte ha dom tillbaka :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

:love: Kan säga som så att jag blev tvungen att köpa ett sto och är kär.

Tack för hjälpen! Jag har reserverat två hästar åt dig som du får göra som du vill med.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Känner igen det haha

Inga problem :)

Du har möjligen inga skräphästar du vill bli av med, letar för troféer :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag spammar visst tråden idag. :D

Om det är någon här som har en Irish hunter-hingst med lite högre GP - runt 380 och uppåt men gärna så högt som möjligt - som de kan tänka sig att erbjuda en betäckning med så betalar jag gärna full avgift för det. Jag har även någon molntapp/Artemis pil som jag skulle kunna tänka mig att slänga med i en bytesaffär. (Reserverar då som gåva efter att betäckningen är gjord.) :)

Jag vet att man gärna sparar de bra hingstarna till sig själv, men jag tänkte att det kan vara värt ett försök. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har tyvärr ingen hunter.

Behöver lite allt möjligt, vet att jag saknar mycket ponny pälsar :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
944
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
567
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp