Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl
Här har jag inte varit på länge insåg jag nu. Men det känns som de flesta inte är så aktiva?

Iaf. Vill någon hjälpa mig med passköp och reservera en häst för 920 000e till tigerflicka?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ressar en häst åt dig för 920 000 om ingen annan hjälpt dig, men ska bort en sväng på dagen så kanske inte är supersnabb att köpa tillbaka.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl
Det nya eventet är ju lite småtråkigt. Men skönt att slippa passa tider, men på tok för dåliga vinster för att jag ska använda några pass!

Någon som kan hjälpa med passköp? Ressa isåfall en häst/fler för totalt 1 360 000 kr, till Thule =)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan hjälpa. Har ressat två nu.


kl

Behöver också passköpshjälp. Heter Samara och 728 000 eq.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Samara: Jag har köpt hästarna, och lagt ut nya, kan hjälpa med passköp åt dej med, vad är summan nu? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Skulle sitta fint med lite pass, nån som är intresserad av något föremål?

Filotes klapp x 1

Helios stråle x 1

Medusas blod x 1

Apollos lyra x 1

Pandoras ask x 15 O_o

Krösus gåva x 11 :banghead:

Hypnos täcke x 1

Ungdomens vatten x 1

Svart orkidé x 1

Poseidons sadel x 1

Poseidon-paketet x 1

Vill ni bara ge equus kan det också vara okej, säg vad ni är intresserade av :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du går in på Ängar under ditt ridcenter. Där har du två rutor: Göra gödsel från spillning och Framställ sörp.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Har varit inaktiv ett bra tag nu, men så fick jag mig ett ryck o köpte typ 40 pass O_o:p

Så nu har jag nyss köpt ett Hanno sto med GP 1070 nånting tror jag, inte jäääääääättelångt ifrån ledande så nu avlar jag mig lite käckt uppåt med henne ett tag! ;):D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vad lååååångt ner i listan tråden låg nu :p

Fick också ett ryck imorse, hade tråkigt och köpte 10 pass O_o men lyckades vinna en "Hermes bevingade stav" på pusslen iaf. Men jag vet inte riktigt om jag behöver den, någon som vill köpa den för pass? Kom med bud isåfall :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Alltså.
Jag fick ett ryck och loggade in imorse med ett enormt sug att spela efter ett längre uppehåll, så jag tog mitt sto och tänkte försöka hitta en bra connemarahingst. Inga hingstar över 900 eller 850.
Vidare en häst med över 900 på försäljningsmarknaden. 7 pass. Dessutom, en valack.

Är connemaradelen av howrse på väg att dö ut? Är det bara att byta ras?
Jag vet inte. :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Vad tycker ni om det nya eventet? Jag ids inte anstränga mig, når aldrig ända fram hur som helst... :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kommer inte att satsa, samlar inte solsystem-hästar ändå.

kl
Önskar att de kunde sluta pumpa ut nya gudomliga och ge folk en chans att vinna de gamla en gång till, annars blir en ju aldrig klar med de troféerna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
947
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
567
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp