Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ah!
Jag har ju så få hästar just nu, det enda jag har som möjligtvis är till salu (och hon är inte direkt en skräphäst) är ett sto som är leverfärgad fux. Jag står i valet och kvalet om att sälja henne eftersom att det inte direkt finns mycket att hämta med connemaror just nu. Dessutom har jag några stoföl med högre GP än henne.

Men det är andra här som sitter på mycket ponnypälsar! :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

jag har nån hunter hingst, men inte helt renrasig (75% hunter) men en GP på 406. Ej bluppad. Men kan ge en billigare betäckning åt dej om du vill :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Satte mitt första guldäpple på en min första häst jag skapade :P Fin blev hon :love:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Fortfarande ingen som vill köpa "Hermes bevingade stav"? Helst för pass, kom med bud! (det är alltså den man kan använda för att köpa vilket annat föremål som helst med)

Kan funka med mycket equus också :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Om den var från ett pussel så är den väl tidsbegränsad? Då tror jag inte att den går att byta tyvärr.

Så dumt att de ändrat så det inte går att köpa molntappspaket med Hermes bevingade stav längre. :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Men! Är det så?! Suck... (ja, det är det, provade skapa ett byte nu):meh:

Jahapp, vad ska jag köpa dårååå!?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har också en sån stav (tidsbegränsad) i lager men vet inte vad jag ska göra med den. Hade jag orkat träna en ny grand prix-häst hade jag köpt ett Nyx-paket men tja, jag tränar nog ingen ny nu.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Skulle behöva hjälp med pass köp reservera hästar för 1 812 000 i så fall..
:) tack på förhand
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Ingen som sitter på en fin Irish Hunter hingst? Har två fina ston men finns inga hingstar att betäcka med. :meh:
Har dom högre GP är dom inte bluppade och är dom bluppade ligger dom lägre i GP! O_o

Betäckte mitt första sto (fullbluppad) med en hingst och nu fick jag betäcka hennes dotter (även hon fullbluppad) med hennes bror :o bara för att jag ville ha ett föl! O_o Fanns ju ingen annan hingst och hennes pappa har för lågt GP! :banghead:

Någon? Gäller mitt cremellosto inne på Irish Hunter, kan betala fullt! :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har en Hunter du kan få köpa annars, heter Brun H på Irish Hunter stuteriet. Ej renrasig, men 75% Hunter och har gp på 408, snart 4 år och har för tillfället ca 200 färdighetspoäng.
(heter Thule där)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är det du som är Thule på howrse? :P
Kan inte länka jag heller :o Det räcker att du skriver att det är tävling hos mig på din profil så får folk kopiera istället ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knappade på fel person....
Till saint__anger:

Jag har lyckats länka :up: och anmält mig till din tävling. mysfilt heter jag där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
940
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
566
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp