Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Var någon som frågade innan om någon behövde hjälp att anmäla till tävlingar. Om jag nu inte minns fel.

Hade varit kanon att få hjälp med mina, har engelsk inriktning.

Galoppen ligger på 173-346
Fälttävlan ligger på 192,7-385,4
Hoppning ligger på 311,1-622,1
Dressyr ligger på 274,6-549,1

Ridcentret heter Stall Qilla :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Smart, att jag inte tänkte så långt haha xD

Då kan jag ju iaf glömma att få hem den innan eventet är slut, attans också :/
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Hur hittar man en 5 år gammal häst? Uppdraget är att ge en rova till en sån.

Har gett till två av mina men det gick inte, den måste visst vara exakt 5 år. Så köpte en femåring men den hade redan fått rova och var tvungen att åldra den för att kunna ge en till o då blev den för gammal...

Edit: fick ge en molntapp sen funkade det :D
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack så mkt :)

Har helt tappat fokus på mina rhs, börjat avla på en massa annat istället för skojs skull xD
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Jag har fyra enhörningston som jag kan tänka mig att låna ut om det är ngn som behöver till andra uppdraget idag..
En welsh en conemara en shettis eller en Quarter :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Har lite dåligt med ÅP och skulle bli superglad om ni ville sponsra med det. Jag ger självklart något tillbaka om ni vill de, skriv isåfall vad ni vill ha :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Letar lite hästar till trofeerna, gärna billigt :)

Behöver en hel del så är det någon som har hästar på lager skicka ett pm till Qamilla med vilka du har :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Mitt första föl föddes idag..
Haha det känns nästan stort. Jag är ju på g nu ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är det någon här som spelar på internationella versionen? Skulle isåfall vilja ha hjälp med passköp där :) zassa89 heter jag där.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tyvärr är jag inte på internationella :/

kl*

Funderar på att börja avla shettisar lite smått, är det någon annan här som gör det?
Har bara några skräphästar just nu men tänkt köpa in några med lite bättre gp :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nytt event igång, pussel denna gång :)

Ska köra lite halv seriöst och hoppas få så mkt som möjligt iaf, har inga pass jag kan slösa direkt :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
949
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
568
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp