Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Är det ngn som vill hjälpa mig med pass köp reservera i så fall för 837000eq..:D

FlaxFux visst blir man beroende går in hur många ggr som helst om dagen..:o

Tycker att de har varit väldigt snåla med ufona idag jag brukar ha hur många som helst om dagen annars men idag nästan inga... :meh:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Något är det ju ;)
Ta bara dessa oändliga howrse-trådar som exempel.

Jag får väl se hur lång tid det tar innan jag är heelt fast.
(Och framförallt om det kan mäta sig med mina andra internet-sysslor)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det har gått tre dagar och det är redan ren reflex att jag knappar in howrse när jag får tillgång till internet ^^

Haha oh well... Varför inte?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Behöver du fortfarande hjälp? Ressar en häst åt dig iaf :)
Kanske är seg på att köpa tillbaka dock ska iväg typ 2h
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har köpt och ressat tillbaka tack för hjälpen.. :D

Vill du ha tillbaka din häst.?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som lyckats få tag i en hovkrats genom att ställa hästen i boxen? Inte jag i alla fall - och jag skulle verkligen behöva de där 100 litrarna med vatten man får vid nästa uppdrag.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag lyckades på andra försöket. Ställde in en häst i boxen i 5timmar och då gick det :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Yes, jag hittade en.
Fattade inte vad den var bra för innan jag såg att jag hade fått majs ^^
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu har jag ställt mina hästar i boxar i olika antal timmar, allt från 1½ till 6 timmar - rätt så många gånger, men ingen hovkrats :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Men :(
Det borde ju inte vara så svårt?
Jag hade lagt min hovkrats i din box om jag kunde ^^
Jag ville ju inte ens ha den
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Är det någon som vet om det måste vara prick 12% energi i tävlingarna eller om det funkar med 12,x också? Det brukar funka va?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jösses, fick nyligen ett argt pm från en som ville att jag skulle sänka priset på mina passhästar :p H*n sa att ingen vill köpa mina hästar men att hon just nu kände sig snäll och kunde ge mig en väldigt mycket lägre summa. Dock hann alla mina hästar bli sålda innan jag ens hann svara på hennes mejl :D
Alltså om nu ingen skulle vilja köpa mina hästar för det pris jag sätter ut dem för så är det väl iaf mitt problem? Är väl ingen vits att någon annan bli arg pga det?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har du kollat så att de inte redan har en hovkrats?

Fick bara burkar med fett, ingen hovkrats. Men ny dag, nya mål avklarade.


Jösses, fick nyligen ett argt pm från en som ville att jag skulle sänka priset på mina passhästar :p H*n sa att ingen vill köpa mina hästar men att hon just nu kände sig snäll och kunde ge mig en väldigt mycket lägre summa. Dock hann alla mina hästar bli sålda innan jag ens hann svara på hennes mejl :D
Alltså om nu ingen skulle vilja köpa mina hästar för det pris jag sätter ut dem för så är det väl iaf mitt problem? Är väl ingen vits att någon annan bli arg pga det?

Folk är verkligen :banghead: ibland.....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Om någon inte gett vatten till mig, mysfilt, får ni jättegärna göra det. Slut på vatten....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Öppnade ett y-horn och fick en sprinkler. Men frågan är vad jag ska använda den på, odlar liksom nästan bara tomater eftersom jag inte verkar få några andra frön >.<

Hur mkt var man tvungen att skörda för att få pumpan föresten?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
950
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
568
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp