Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Var ser man vilka man fått vatten av? Jag såg en sån lista igår men nu hittar jag den inte. :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du väljer: Hur odlar jag grönsaker? och därefter Visa min historik. Där väljer du vatten och där står det när du fått vatten och av vilka.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Och där slösade jag ca 500.000 eq på två stycken ymnighetshorn - och vad fick jag - inget skoj alls (utom gödningsmedlet då).
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Oj! Måste kolla det! :d

Edit: Fanns tre y-horn ute, köpte alla och så hade jag tydligen ett sen tidigare :O
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp
Är det ngn som behöver hjälp med starter i deras ridtävlingar säg till så kan jag försöka anmäla om det går..:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Någon som är online och kan hjälpa mig med passköp? >_< Mitt pegasuskonto går ut vid uppdateringen inatt upptäckte jag just! >_<
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som fått nåt skoj med 50-miljoners-UFOna?
Själv fick jag....tadaaa...5000 eq....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 212
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
954
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
578
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp