Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp.
Var kan man kontakta de som utvecklar spelet har ett förslag som jag skulle vilja framföra ngn som vet..?

Har åter igen lyckats med konststycket att inte klicka i att de som jag har i lager på svarta marknaden ska användas och fick betala pass för en som jag hade sju stycken av..!! :banghead:

Hur går det för er andra, jag har en hel del icke hörningar till salu om det är ngn som vill ha till era samlingar 2000eq stycket.:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har också lyckas betala pass för sånt jag har. Lyckades även sätta MA på en skräphäst :banghead: Då har man lust att skjuta sig själv!
Tycker att man borde godkänna en extra gång vilken häst man sätter de på. Lätt att göra fel om man är lite trött. Trodde jag hade sökt upp den hästen jag skulle ha, men det kom på "förslaget" howrse la upp.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Inte alls roligt när man kommer på sig med sånt! Håller på att föda upp en bra Hannoveranare och tänkte att i väntan på att hästen skulle bli äldre kunde jag lika gärna ta föl på henne. Glad i hågen satte jag ett hera paket, vilket var det första misstaget. Hästen åldrades två månader i taget vilket gör att jag missar några lektioner. Andra misstaget var att det var en criollo jag korsade med :banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har oxå gjort misstaget att betäcka med fel ras..
Och satt mitt Poseidon-paket på en häst som inte tävlar. :banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag köpte en korsning en gång när jag skulle ha en renrasig hingst till avel. :o Men den blev rätt populär och fick betäcka ganska mkt så det blev inte så tokigt ändå.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har också råkat ut för det, spec på helios.... Trycker i att ta från förrådet, kollar en bild, sen går bakåt och då har "pluppen" hamnat på *pass* istället och där blev det en dyr bakgrund :banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Puttar upp tråden lite

Hur går det för folk med godistillverkningen? Någon som kommer hinna skaffa hästen?
Själv har jag inga planer på det, utan försöker få tag i det jag kan utan besvär.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har snart gjort 27 gåvor (yhorn nr 2 klart om ca 2 tim), så jag borde ha en chans att få hästen :) Men, har då också öppnat en hel del horn, och räknar med att få öppna några till. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack snälla!

Haha, hade inga skräphästar så var tvungen att köpa på mig några :D Har ressat dom till dig nu!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
959
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
588
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 199
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp