Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Tänkte sluta avla Hannos då jag inte orkar hålla takten med de som ligger bäst till längre! Har alltförmycket i privatlivet just nu! :meh:

MEEEEN, är sugen på att börja avla Shettisar istället, vad ligger dom på nuförtiden ungefär?
Så att jag vet vad jag skall köpa in, eller kan man kanske se det på statestik? :)

Känner också att det är svårt att hänga med i hannoaveln när man avlar själv. Men har bestämt mig för att köra i min egen takt istället.
Ska du sälja ut dina hannosar? Hör av dig här eller på howrse om pris osv isåfall :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Ett pussel klart :D Men har 9 olika dubbletter som jag inte kan byta bort. Det suger lite... :cautious:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är det någon som vet vad det är för silverkort mellan medusas och artemis pil? Bara det silverkortet kvar, förutom två diamantkort (vildhästen och det med helios)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har fruktbarhetstrollspö, ett tomt kort, en poseidonsadel, och sen artemis pil. Så rimligen en Poseidonsadel då. :)

kl
Gudars vad drygt det är att bara få byta en gång om dagen. Och när det väl går att byta får jag bara sånt jag redan har. Har tre diamantkort och ett silverkort kvar på pusslen.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Fattas ett SILVER-kort för mig för att göra klart alla pussel för att få hästen-vad-den-nu-heter.
Silverkort liksom, helt omöjligt tydligen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 217
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
961
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
591
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 199
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp