Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha, jag har just fått mitt första "hot" om att bli avstängd av en helt vanlig spelare... "Det är inte okej att ha namn som STO 401 osv. Vänligen respektera detta. Skulle detta ske två gånger så kommer ditt konto här på HOWRSE OW att raderas omedelbart.
tack i förhand.
mhv *borttaget namn*, OW´s andra hand."

Om det nu kan ske två gånger, borde jag blivit avstängd för lääääängesen då nästan alla mina eh som jag inte använder heter så.... :banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

hehe, intressant.. då kan väl du vänligt informera personen om hot via pm och att låtsas vara någon från Ow anmäls med ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det där ska du anmäla till howrse, precis som Ces skriver så är det inte tillåtet att skicka hot via pm och inte heller att låtsas tillhöra howrse-teamet.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Både anmälda och blockad :-) vet inte hur en tolvåring kan tro att man går på sånt,men men hen's problem :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Någon som kan hjälpa mej med passköp?

Mizyz heter jag på svenska, reservera gärna en häst för 508 000e :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Fick precis detta:
"Hej! Du vann första priset och en Medusas Blod är reserverad som gåva i byteshadeln. Grattis. //****"
Jag har inte deltagit i nån tävling, men det ligger mycket riktigt en MB reserverad. Hjälp? :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Tänkte sluta avla Hannos då jag inte orkar hålla takten med de som ligger bäst till längre! Har alltförmycket i privatlivet just nu! :meh:

MEEEEN, är sugen på att börja avla Shettisar istället, vad ligger dom på nuförtiden ungefär?
Så att jag vet vad jag skall köpa in, eller kan man kanske se det på statestik? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Om man vill få hjälp med passköp, hur mycket ska man då låna ut så länge för att man ska tjäna så mycket som möjligt på det? Har aldrig gjort det, utan snällt betalat flera hundra tusen ibland för mitt pass.. Kan nämligen köpa nu, men inte sugen att betala 175 000 för det :p (har för tillfället ca 878 000 e)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

I någon av de gamla trådarna var det någon som sade att hon lämnade några få stackars equus bara. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag lämnar några hundra, har jag tex 655 355 så sparar jag 355 så det blir jämt att ressa för :) Vill du ha hjälp kan jag ressa dig en häst :)

Vouge: Du kan ju tex kolla häst rankingen på just shettisar så får du upp vad toppen ligger på iaf :) Så gör jag när jag kollar upp raser jag funderar på :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Åh vill du det? Vore jättesnällt! Om du ressar en för 883 000 e :) Thule heter ju jag där :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lägger ut en åt dig :) Du kan ressa tillbaka vilken häst som helst, den du får är ändå en skräphäst :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack :D Du har fått en skräpis tillbaka :P Hela 36 e blev mitt pass att kosta haha, lite skillnad mot 170 tusen nånting :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
592
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 199
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp