Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Fattas ett SILVER-kort för mig för att göra klart alla pussel för att få hästen-vad-den-nu-heter.
Silverkort liksom, helt omöjligt tydligen.

Exakt samma här. Helvete vad frustrerande det är!

Edit: bara för det fick jag det nu. :D
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tycker stålen är ganska bra när jag bluppar, då kan jag göra lite vad jag vill med de stackarn
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Men va f*n....:arghh: Använde ett pass och köpte kort på svarta marknaden - alla var sådana jag redan har!!! :mad:
Det står ju att minst ett ska vara ett man inte har.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

För mig fattas det nu 1 silverkort till pusslet och 2 silverkort och 2 diamantkort till föremålen.
Finns ju inte tillräckligt med bytesdagar kvar för att få rätt silverkort om det vill sig illa. Grinig nu.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag orkar inte ens jaga korten. Var in och skördade+sådde nytt idag och reparerade några boxar. Har blivit lite less... :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag är också fruktansvärt less. Tar bara hand om mitt ridcenter och mina gudomliga, någon avel orkar jag inte med.
Korten är det första eventet på länge som jag har engagerat mig i.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Behöver pass typ akut, upptäckte just att mitt pegasuskonto går ut imorgon! :eek:

Säljer NYX 1 för 4 pass, 2 för 7 pass och HARMONI 2 för 3 pass.


Har annat mojs också, så hojta till om ni söker något speciellt. Har inte hermes eller femte.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Trodde jag hade, men har tydligen redan bytt bort dom.. >_< Har kronos däremot om det är av intresse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
960
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
588
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 199
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp