Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Hur går det för er? :) Jag har bara klickat hem en kronos, lite diamanter och ett y-horn. Inte satsat alls på det här eventet :P

Är det någon som har en häst med färdigheter i dressyr på över 274 får ni gärna anmäla till min dressyr tävling, ridcentret heter Stall Qilla :)

Letar även efter massor med färger till trofeerna så har ni några på lager skicka ett pm till mig (Qamilla) så kan jag se om jag behöver just den färgen :)

Hur går det med aveln för er annars? :) Just nu står det lite stilla för mig, har inte orkat bluppa :banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har tagit fram lite saker jag vill ha, såsom poseidon träns och skor, åldrandepoäng, ymnighetshorn osv. Satsar inte alls på hästen.

Har ingen jätteinspiration, funderar på vad jag vill ha för ras och sålänge kör jag på med de jag har.
Funderar även på om jag ska behålla hästarna med husdjur eller om jag ska köra dem tills jag får pass...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är det något du vill ha du inte kommer hinna få så kanske jag kan få hem det så kan vi byta? :) Har lite diamanter på väg nu men efter det har jag ingen aning om vad jag ska ta hem :P

Okej :) Jag behåller mina med husdjur för att få trofeen, om jag inte har dubletter då :) Har några hästar nu jag kan få pass av snabbt men försöker få ut så mkt pengar jag kan av dom via tävlingar/lektioner just nu :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tror inte det, men ska kolla.

OT - hittar fortfarande inte min husdjursexpansion :arghh:....letar och letar men näe, ingen lycka. Vet att jag fått det, jag har inte drömt det...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Någon som kan hjälpa med passköp? :) Reservera isåfall för 1 000 000 till Thule
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har reserverat en häst till dig!

Om någon vill hjälpa mig med passköp så reservera en häst för 400000 E (Bounce)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

:rage: fick preciiiis ihop så jag kunde göra ett y-horn, satte det på bakning och det skulle hinnas innan eventet tog slut, såg att det slutade 14:00 (har jag för mig) och tänkte att "ja, då är jag på jobbet men man ska väl inte behöva trycka på nåt för att få det..." men jo! Visst hade man behövt det. Och nu fick jag inget y-horn :arghh:

*bitter*
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Det är möjligtvis inte ngn som kan tänka sig att sälja en hestias gåva.?:o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har tyvärr ingen...

KL

6 st köpta ymnighetshorn i ett hopp att hitta Kvarts, men ingen lycka. Trots att det i två av hornen fanns ytterligare ett horn :meh:
Slut på pass....jag som skulle spara mina pass till nåt välbehövligt...:banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Nytt event på G. Visste att jag skulle sparat mina pass.....

Dyrt verkar det vara också, 1000 eq för att hjälpa en vän. Men jag håller på att klicka mig igenom vänlistan.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Blir så ledsen att det är spelare som luras :( Satte ut en av mina bättre hästar på försälning alt. bytas mot nyx. Fick svar direkt att en tjej ville byta mot nyx. Och hon lurade mig totalt och blockade mig. Usch, korkad jag känner mig som går på en sån här nit
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det borde finnas nåt bättre sätt att byta hästar emot föremål. Typ som i bytesmarknaden fast man kan välja en häst istället för föremål/equus.

Howrse hjälper väl inte till alls i dessa fall? Trist att det ska vara så svårt att få bort spelare som håller på såhär.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det borde finnas nåt bättre sätt att byta hästar emot föremål. Typ som i bytesmarknaden fast man kan välja en häst istället för föremål/equus.

Howrse hjälper väl inte till alls i dessa fall? Trist att det ska vara så svårt att få bort spelare som håller på såhär.

Det kommer nos aldrig bli aktuellt. De skulle nog tjäna mindre pengar på det... Ju mer man kan byta desto mindre pass skulle köpas. Tror jag.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Eftersom det inte är nån som svarat så antar jag att du fortfarande vill ha hjälp.
Har ressat två.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
955
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
583
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp