Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Skickade ett nytt pm och frågade om hon ville ha hästen eller ej, fick till svar att hon behövde samla equus...
Inte fasen lägger man bud på en häst man inte ens har råd att köpa utan att fråga säljaren om de kan vänta med försäljning :meh:
Ger henne lite tid till, köper hon inte inom veckan slut säljer jag till någon annan.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Gud vad tålmodig du är! Jag orkar vänta max ett dygn :D
Lägger man bud tycker jag man ska köpa den direkt. Har också råkat ut för såna som ska samla pengar, sälja sina hästar, osv, osv... orka :banghead:


Ursprungligen postat av Modig_Korn
I synnerhet inte med alla andra hästspel som finns där ute.

Undrar också fortfarande över detta :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

chock.. kan ju vinna en falabella genom yhorn.. för skojs skull så använde jag mina 2 yhorn.. i det andra fick jag ytterliggare ett yhorn.. och i den.. en Falabella :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Grattis :)
Själv har jag öppnat 10 horn, för 2 pass resten diamanter... De bra jag fick va MA, GÄ, kronos... Sen bara skräp och ingen falabella :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Jag är knappt aktiv längre. Loggar in och tar hand om mina gudomliga och samlar saker. Fick mig ett ryck idag och öppnade 6 y-horn och fick en falabella i det sista!:banana: Nice:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Öppnat några y-horn men har bara fått skräp :( Inte ens nå SM föremål. Bara eq och typ skräddarsydd sadel eller träns osv.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Samma här, råkade tom köpa några pass... man vet ju att man aldrig får nåt bra :banghead:

Apropå fallabellorna, vilka färger är det som finns? Letar men hittar inte, har för mig att det finns en blå/turkos? Har annars sett gul, rosa och en lite lilaaktig. Kanske finns grön också??

Jag skulle ju kunna muta nån och få köpa en om jag hittar, har ju så sjukt mycket pengar (tycker jag) som jag inte vet vad jag ska göra med :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är det bara jag som skriver här :D

Jaja, fortsätter med det iaf! Någon som har vunnit en fallabella och (mot förmodan) skulle vilja sälja den? Vill ha en klein (den blå) men det spelar ingen roll, kan säkert byta ut den sen.

Har inga pass men drygt 2 miljoner equus och dessa föremål:

Filosofens sten x 1

Afrodites tårar x 3

Zeus blixt x 1

Pandoras ask x 13

Krösus gåva x 12

Svart orkidé x 2

Akilles häl x 1

Poseidons sadel x 1

Poseidon-paketet x 1

Om inte annat kanske nån bara vill köpa lite föremål?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag gillar faktiskt korten! De kräver inte så mycket ansträngning, kostar ingenting och man kan få rätt trevliga saker. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 252
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
594
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 203
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp