Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber och arabhorn i topp på svenska versionen)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE med gp över 700 enhörnings araber i liten skala)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och sen har jag lite annat smått och gott)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Ceta - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (jobbar på med mina Appaloosor i min egen sakta mak)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest upp curlys)
Bure- Bure (Enhörningar av alla raser)
Cambodia - cambodia (samlar på gulblacka fjord och en del GÄ + SÄ och annat smått och gott)
Tigerflicka - Tigerflicka (Föder främst upp frieser)
Vogue - Föder upp Hannos! (började spela på den Engelska verisionen)
Cruella - Cruella (Tennessee Walker i topp samt EH och Åsnor)
Hazel- Vinsla (föder upp Akhal-Teke och ibland nåt annat)
Ozera - Ozera (samlar på SM-föremål och föder upp några renrasiga spanska)
rostad - rostad (helt ny, föder upp lite dressyrhästar)
Trott - Thule (Föder upp knabbe-eh i toppen, samlar GÄ/SÄ pälsar)
lif - (föder upp hannover och fullblod samt korsningar mellan allt och inget (har dressyr, galopp och fälttävlans hästar), på internationella sidan)
saint__anger - saint__anger Föder upp hannosar till tävling. Hobbyavlar lite på curlyhornisar.
Poisonous - NovaJasmine (Total newbie)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Förvånande att så många fortfarande spelar howrse tycker jag x) Det är ju inte kanske sådär jättekul i längden kanske. I synnerhet inte med alla andra hästspel som finns där ute.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

La till dig, Qamilla är jag :)

Modig_Korn: Motivationen går ju i vågor, ibland loggar jag knappt in och sen kommer motivationen för att avla osv tillbaka. Just nu tycker jag det är riktigt roligt, men det är bara för att jag kommit upp lite i ranking på mina rhs :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vad finns det för andra hästspel :D Jag tycks aldrig hitta dem när jag försöker leta iaf, haha!

Någon som vill hjälpa mig med ett passköp?
Reservera för 1 730 000, vet inte hur jag lyckats få ihop denna summa O_o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ressat tillbaks. Tack för hjälpen! :banana:

Edit: Tror jag råkade ressa tillbaks samma häst som jag köpte? Ska ändra...
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Så lite så.
Kan inte köpa tillbaka den för 440 000 eftersom jag sålde den själv. Måste gå minst 10 dagar.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Finns det någon här som spelar på brittiska howrse och är intresserad av att köpa en falabella där men betala på svenska howrse? Vill gärna ha pass för den förstås men det blir ju ett bra pris på den, det är en Petit. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lägger till dig, Qamilla heter jag :)

kl*

Hur länge orkar ni vänta på att en person köper er häst? La ut en av mina den 1 maj, fick pm där en tjej kom med ett lägre bud. Godkände budet, ressade och la ut hästen.
Den 3e skickade jag pm igen och skrev att jag lagt ut hästen åt henne, skrev det även i pmet där jag skrev att hennes bud går bra.
Men fortfarande har hon inte köpt hästen, har ingen direkt brist på pengar men fick flera andra bud så känns surt att sitta och vänta på att hon köper hästen :meh:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 266
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
963
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
596
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 204
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp