Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Förresten; jag behöver en ridinstruktör. Någon som behöver jobb? Självklart högsta lön, löneförhöjning så fort det är möjligt!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Snälla tomten, jag önskar mig en fyra nästa gång, då kommer jag till teleportören till gudomliga hästen :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Fast det finns ju en på första brädet. Jag är dock pessimist och tror att spelet medvetet kommer göra det väldigt svårt att få rätt siffra på tärningen för att komma dit. Hittills tycker jag det verkar väldigt planerat med siffrorna man får. :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vindporten ja, men har du sett att Euros finns i ruta E8 också? Så det borde vara möjligt att få honom om man hamnar där, eller på C8 som är en teleportör till E8. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag antar att du kommer dit som vanligt, om man har turen på sin sida. Annars borde de ju inte finnas där tycker jag. Fast med howrse vet man ju aldrig förstås.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

funderar på om våra bräden ser olika ut, för på mitt bräde är rutorna E8 och C8 "instända" bakom vindporten. Jag har hittills inte lyckats gå igenom granhäckarna.... Förstod det som att poängen med hela detta eventet är att man den 25e dec kan gå igenom just den porten om man hittat alla nycklarna, och först då kan gå in och ta hästen....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

:idea:

ahh.. tänkte itne ens på att granarna var som "murar", utan tyckte min "häst" hamnade på de knasigaste-utan-logik rutor ibland när jag slog tärningen :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan inte ha varit riktigt vaken när jag har slagit tärningen och flyttat renen, för jag har inte sett att granarna skulle vara någon begränsning vilket jag först antog att de var. Får kolla bättre nästa gång för du har säkert helt rätt där. I så fall är ju porten låst förstås.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

haha, tja, det var ju rätt många möjligheter man får på varje slag, så förstår förvirringen ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Aha. :o

Kan man gå via hemliga tunneln till nästa bräde utan att ha hämtat nyckeln på aktuella brädet?

Det lär ju krävas snormycket för att lyckas samla alla nycklar så då är det ju mer värt att strunta i dem och samla klappar på brädena istället om det är så.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

detta brädet måste man hämta nyckeln först som jag förstått det... men vet inte hur de andra brädena kommer se ut...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl*
Tycker oxå att detta eventet verkar kul :-)
Har man lämnat ett bräde så kan man inte gå tillbaka sen eller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 089
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
831
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp