Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha jo jag håller med. :D

Vad tror ni att det är i respektive paket då?

De små gåvorna lär väl vara typ 5 ÅP, Krösus eller rovor, de röda paketen helios, boreas, några tusen e, gåvan ovan det olika pack och den sista (har inte kollat vad de kallar dem på svenska versionen :p) hermes eller hestias. Det är min gissning i alla fall.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

om du går in på blixtförsäljningen, så finns paketen där, som man kan klicka på och få reda på vad de kan innehålla ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kopierar in "vinsterna" :D

Liten gåva

200e ,500e, 2 000e

50 x Äpple
50 x Rova

10 x Energisörp
10 x Kalorisörp

5 x Åldrandepoäng
MK-sadel

Eolus vind
Dafnes lagerkransar
100 % moral till dina hästar
10 % energi till dina hästar
Skräddarsytt träns
Skräddarsydd sadel

Dressyrträns
Dressyrsadel


Mellanstor gåva
5 x Diamant
5 000 e
20 000e
20 x Åldrandepoäng
Guldsporrar

Boreas longerlina
Filotes klapp

Krösus gåva
Akilles häl

Plutos pergament
Pandoras ask

Svart orkidé
Medusas blod

Molntapp
En häst av rasen Argentinsk Criollo


Stor gåva
1 månader prenumeration på pegasuskonto

Apollos lyra gratis för alltid
Det 5:e Elementet att användas under 30 dagar

Hestias gåva att användas under 7 dagar
Titans utmaning

Atalante-paketet
Kentaur-paket

Grane
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Åh nej, inte ännu en potentiell vildhäst .. Jag må tycka att min Staunton är fantastiskt fin, men han gjorde nästan mamma (mig alltså!) barskrapad när jag ledsnade och ville ha honom tam .. :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Nä nu tycker jag inte om det här eventet längre. Kommer ju aldrig igenom den satans hemliga gången! :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nej det finns ju fyra olika paket vid granen.

saint__anger: då var jag inte helt fel ute :D men MA och sånt kanske finns i det fjärde hemliga (?) paketen.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vem vill ha en gåva utav mig på sitt bräde? Fick det i en utmaning. Den personen kanske vill vara snäll o ge tillbaka ett paket till mig sen? ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Amethyst, Camargue och vildhästen som var svårast att få med fröna är fina tycker jag. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Uhm, borde jag bli orolig över att alla mina hästar med guldäpplepälsar som tidigare funkat perfekt med sina helios strålar plötsligt inte gör det längre? :eek:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Någon som har lust att hjälpa mig med mål nr 63? (Jag köper givetvis tillbaka hästen igen ^^)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tydligen är det så för alla, Alwarion sa att de ska fixa det men det kan dröja tills nästa vecka. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lyckades få reda på det när den värsta chocken lagt sig. :rofl:

Lite drygt, hade behövt prova ut en ny bakgrund och nu får man ju som inte någon klar bild om hur hästen kommer smälta in i den med en fet ruta runtomkring sig. :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Jag har gjort utmaningen där man får ge bort ett paket till en vän, någon som vill ha? Vill gärna ha tillbaka förstås om du hamnar på den utmaningen.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

jag kan ta emot :D Vilken utmaning var det?

tillagt: Jag heter singer på howrse....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Mamma brukar titta på när jag spelar Howrse ibland och hon har ondgjort sig över bristen på nordsvenskar (:p) varenda gång. Jag har en långmanad sak som heter Cré, Gaoth & Tine (döpt efter en discogrupp som heter Earth, Wind & Fire), men han var inte tillräckligt fin. Så då gjorde jag min ena uppfödning så nordisaktig jag kunde:

branson_50cc84aee087c3503e4962e3.jpg


.. Behöver jag säga att jag är förbjuden av mamma att någonsin sälja iväg honom? Jag får sälja hans tvillingbror istället. :rofl:

.. Och man borde inte kolla på snygga karaktärer i Downtown Abbey då man döper hästar. Men det blir ingen fler från den serien, i alla fall. :o Visst är det någon här som haft det temat redan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 082
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
828
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp