Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

+ Monimaker
Tack! :D Det är ju visserligen bara färdigheterna, men jag tänker vara glad och mallig ändå. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*knapp*

:cry: haft 3 hästar ute till salu och den ena var min första uppfödning.. fick 1400 för han men dom skickade honom till slakt med en gång :(
Han blev bara 2 år...




;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Fick ett infall att döpa mina två odöpta hingstar efter titlarna på krigsfilmer, som är min stora passion. Det första namnet som dök upp är ifrån en film jag hatar, Saving private Ryan. Jag och den hästen kommer inte ha en bra framtid .. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan ta den om ingen annan vill :angel: Fast jag har knappt lagt någon tid på eventet, vet inte om det är bortslösat på mig då? Har ingen koll alls :o

kl

Usch, min Howrse-motivation är typ noll. Orkar inte ens starta GP-hästarna längre. Sköter ridcentret i alla fall, får se om jag får mer motivation sen.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ursäkta att jag är så seg! Jag trodde vi redan var vänner :o Har accepterat nu i alla fall!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Har kommit till målet "Föd upp en enhörning", hur mycket får man räkna med att betala för ett EH sto på ett ungefär? Har inga pass och som det känns nu så vill ja inte köpa några pass heller.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu är hon ressad!

När du fått ett hornföl får du gärna skicka tillbaka henne. :)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 081
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
824
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp