Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack så mycket, självklart :) Skriv ett PM på howrse bara att de är du som skickat henne så jag inte glömmer bort vem som är ägare :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har kommit till mål 91, "Köp en häst som är äldre än 25 år som har 0 i färdigheter". Någon som har en till salu eller till utlåning?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har en att låna ut till dig. :)
Den ska inte skötas om eller så och du kan reservera den till Darkmoon när du har validerat målet. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Då det var tänkt att jorden skulle gå under idag, fanns det någon bättre krigsfilm att döpa hästen efter .. ? :p

apo_50d46891ddf2b32ccd000496.jpg
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Skulle ha tagit en print screen på hästrankningen idag. Men photobucket vägrar samarbeta med mig så det blir ingen. Poängen var att en av mina curlys är den populäraste curlyhästen idag, samt att jag har ytterligare två uppfödningar med i toppen på vissa färdigheter!
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*
Har fått en gåva av någon som jag skulle vilja tacka för. Sitter med paddan så kan inte kolla upp det. Men tack så mycket om det är någon av er :bump::bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 081
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
824
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp