Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL
Någon om har lust att byta sitt herapaket mot ett harmonipaket? Behöver det snabbt :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Någon som kan hjälpa mig med passköp? Ressa en häst för 130 000 eq :bow:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*knapp*

jag behöver en rova.. så vore snällt om nån kan skicka en så får ni en tillbaka =)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag fixar, vad är det du heter på Howrse?

Edit: hittade ditt namn. Har ressat en för 130000 eq, behöver inte ha tillbaka den hästen.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

:rofl: Hade visst lagt ut den på "direktförsäljningar".... konstigt att ingen ville köpa min skräphäst för 130000eq :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Aha, tänk vilken lycka om nån betalat 130000 eq för den + den som du ressade för mig. Har köpt nu btw :)
Gillar namnet :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

jaaa, det hade varit gött ;)


Han var min 20e misslyckade PRE-horn, var lite frustrerad där :mad: :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

någon som kan hjälpa mig att nå en uppfödarreserv som slutar på 777? Någon behöver köpa en pålle av mig för 1128e :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 079
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
822
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 227
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp