Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

jättedum fråga, men hur byter man pälsar? Tar du bara "vilken häst som helst" bara den har rätt päls, eller kan man flytta dem på nått sätt?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Crazykate heter den som köpte :p
Hon köpte den för 150 000 så du lär väl bjuda över det :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

sådär, lyckats samla ihop alla nycklar, nu ska man bara bege sig till porten och hämta hem Euros :bump:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag bryr mig inte ett dugg om vad det är för häst den sitter på, utan är bara pälsen jag är ute efter. :)
Så jag köper helt enkelt de hästar som har de pälsar jag söker! ^^
Det går inte att flytta pälsarna, utan när man väl satt ett harmoni/gä på en häst så sitter det där. :)

Även GÄ-pälsar som jag inte har, de ger jag upp till 40'000e/st för beroende på om de är begränsade och om de har f-sten och helios tex.

Har du något som jag söker?:d
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha okej, ingen fara alls! ^^
Jag jobbar på att klättra på rankingen på SÄ just nu, ligger 12:a och det är grejt. Rätt stolt över att ha spenderat max 4 pass sammanlagt på att komma så långt som jag kommit. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

sådär, lyckats samla ihop alla nycklar, nu ska man bara bege sig till porten och hämta hem Euros :bump:

Vill också....men måste först ha en fyra på tärningen och sen har jag två världar kvar så det är frågan om jag hinner...:(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Så, jag har samlat alla nycklar och står på porten, var ska jag gå för att få Euros?

edit: Första brädet var det ju!
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

tror han finns på första brädet :) Bakom den där låsta porten som finns ner till vänster på det...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Någon som vill ha en gåva som jag är vän med? Jag skickar i morgon när jag vaknar i så fall.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hrrm, Någon ville just betala 10 000 eq för en odödlig häst med nyx paket och massa andra sm föremål.... Låter helt klart som en bra affär för mig xD
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Yay! \(^o^)/
Hurra_O.jpg

Hur gör man det här på bästa sätt nu då? Haha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 076
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
819
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 223
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp