Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

8 nycklar kvar att samla och inga pass. Dags att ge upp att hinna med att få hästen tror jag...typiskt :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Känner igen...nu senaste fick jag en femma men innan det fick jag fyra 1: or i rad...kul...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*

Usch, tydligen har mitt konto på den internationella sidan raderats av någon anledning. Så där får man börja om från början igen.. Inte kul :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Jag hann samla ihop alla nycklarna, men hann inte hämta hästen. Lite surt.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Varför i hela fridens namn har de flyttat mata knappen från höger hörnan till vänster.. :confused::confused::eek:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

va? Den sitter väl där den alltid suttit, bara att knapparna ser annorlunda ut?! Eller....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

hua, nä, gillar inte alls förändringen.. allt ser så klumpigt ut på något vis :crazy:

för att inte tala om tävlingen som ska komma, så har ju howrse kommit på ett jättebra system!

"vi låter användaren göra allt jobb, och samtidigt måste betala för det, toppen!"
:grin:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Jag tycker också att det blev skitfult, dock gillar jag att översikten på boxarna i ridcentret blev enklare:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Skriv gärna era åsikter om ändringarna i tråden i händelseforumet också, så det syns vad spelarna tycker om det. :)

Vissa ändringar var ju bra, som det med ängarna och boxarna. Men fy så fult med den blå menyn och hästarnas sidor. Blä. :eek:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knappen man trycker på för att faktiskt mata har flyttats, men den för att öppna mata-menyn sitter kvar. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 068
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
814
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 222
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp