Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kunde man det innan? Det har jag aldrig fattat :rofl:.

Jag tycker den nya layouten blev ganska bra faktiskt!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tycker också det blev ganska bra, skönt med större knappar.

kl
Fick precis tvillingar med olika GP, inte ska det väl vara så? :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Någon här som har några 5e element som ligger och skräpar? Jag köper dem gärna, jag ger två pass och 100 000 equus per element. Reservera elementen som gåva på bytesplatsen och en häst för priset. :)

Söker även molntappar för 20 000 equus styck. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nämen, det låter ju himla lustigt med olika gp på tvillingar! Det har jag nog aldrig varit med om man jag får ofta samma gp på syskon. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack snälla du! Jag köpt hästen och hämtat elementet. :banana:

Om någon annan har element över köper jag dem gärna. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har två st 5:e element om du fortfarande är intresserad? orkar aldrig placera ut dem på hästarna, de blir så fula då. Jag fixar gåvorna och hästen i morgon när jag vaknar om det är ok?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack! Har köpt hästen och hämtat elementen. :banana:

Bra val av häst förresten, han blir perfekt som bluphjälp till mina connemaror! :D

Och som vanligt, om någon annan har element att sälja så köper jag dem gärna. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha, så det ändrade sig sen? Vilket gp fick fölen då, det högre eller det lägre? Hoppas de var snälla och gav dig den högre ökningen i gp. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Japp! Antar att det hakade upp sig någonstans. :p De fick det högre tack och lov, den ena fick exakt samma som hingsten och den andra lite högre, mamman hade lägre ändå. Hade varit surt om jag inte hade vunnit någonting på en hel generation. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tackar! Hästar är reserverade tillbaks.

Ursäkta dröjsmålet, hade helt glömt bort det, satt och tittade på trailers till kommande scifi/fantasy filmer som ska komma på bio i år :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har köpt hästarna. :)

Hehe, ingen fara. Jag vet precis hur lätt det är att fastna i något annat. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 063
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
811
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 222
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp