Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Gott nytt år:)

Knapp

Någon som vill hjälpa mig med passköp? Ressa pålle för 821 000 equus till mig:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Åh vad arg jag blir på mig själv :eek::devil::mad:...hade två hästar som jag så fint skulle "ta död på" för pass så jag skulle kunna köpa alvpaket. Och lyckas skicka båda till himlen innan de var 30 för att jag inte var uppmärksam nog på deras hälsa. Aaahhh....

Så liten avreagering :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hästen ligger ute :)
(dock kan jag inte köpa tillbaka förren senare ikväll)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jag tror att jag har spelat lite för mycket Howrse på sistone - för någon natt sedan drömde jag att jag vann det 5:e elementet. Gissa om besvikelsen var total och lamslående då jag vaknade.:rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tjoho! :banana:

Hästen fick vatten-elementpälsen och blev jättefin. :love: Det blir en F-sten på honom och sedan blir det stanna för alltid. ;)

ÄNTLIGEN lyckades jag dessutom ta mig ork nog att köra den där "tjäna 60 poäng genom att leka med ett och samma föl" dessutom. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Skulle någon vilja hjälpa mig med passköp och ressa en häst till mig för 290 000e?

Heter tigerflicka även på spelet!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tusen tack! :)
Har ressat en tillbaka till dig.

Jag funderade på en sak, finns det nån gräns på hur mkt pengar man behöver ha kvar för passköp? Räcker det med 4e?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 069
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
816
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 222
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp