Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

när man väntat halva dagen på att kasta tärningarna.. så får man en 1:a ... :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Håller på att få panik på min hornavel :mad: Har fyra horn-ston och på 16 (korrekta) betäckningar har jag inte fått ett enda horn :cry: :mad: :crazy: :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

För en gångs skull får jag mörkbruna (:love:) connemaror då jag får tvillingar! Äntligen. Två fina små hingstföl med 687.59 i genetisk potential. :love:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det är ett jäkla skit det där. Jag hade tur idag, har inte avlat på enhörningar sen september och betäckte 8-10 st idag. Orkade bara åldra två av dem och båda gav horn. :bump: Men antagligen är väl de övriga inte lika lyckosamma.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Har hamnat på tomma rutor dom 3 senaste slagen...
/tänker vara bitter på detta event också, som med alla andra.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har precis kommit till brädet Isgrottan och där finns igen vindhäst vad jag ser så jag antar att man måste kunna gå tillbaka till gamla bräden. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Behövde du nyckeln för att gå vidare? Hur ser nya brädet ut, många paket? Tell us moooore! :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja man behöver nyckeln för att komma hit och till nästa bräde behövs det 3 nycklar som finns utspridda här. :)
Det finns 4 mellanstora gåvor och 7 små om jag räknade rätt. 6 teleportörer och 5 utmaningar. Jag siktar bara på utmaningar och nycklar, gåvor tar jag bara om jag inte kommer till något bättre. Tänkte samla gåvor senare om det finns tid kvar för det, för jag antar att man kan gå mellan. Kan man inte det så får det vara. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Så tänker jag också, men tärningen vägrar vara på min sida så jag är kvar på första brädet.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ok, tack! Tärningen går inte min väg heller, har stampat runt nyckeln väldigt länge nu. :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har fått tag i nyckeln i alla fall men nu gäller det att komma till hemliga gången... Behöver en tvåa eller en fyra för att komma dit, vi får väl se :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha åh, har lagt ut ett förslag på byte med ett harmoni mot två äpplen, har nu fått ett mejl där personen vill ha paketet mot två äpplen och två helios. Jag ska skicka över paketet först så får jag grejerna sen. :idea:



Eller inte. 14 dagars medlemsskap. :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Aha, låter bra :-)
Jag har inte heller haft nån vidare tur med tärningen :-(
Vad har ni fått i utmaningarna på första brädet?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Betcäkte mina fyra horn ston idag igen, har åldrat två till fölning men inget ytt horn än :mad: Orkar inte ens åldra de andra två för det känns som att det bara går emot mig :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

.. Får jag bara kasta in en brandfackla i grottan? Tycker inte ni också att den gudomliga man kan vinna i detta eventet (som jag inte satsar på) är fruktansvärt ful? :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 089
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
831
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp