Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Men då skulle jag ju kunna byta Hera-packet mot MA eller en sten om du är mer intresserad av det?:) (med jämvikten alltså)

Heter eyzgul på int.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Stenar använder jag aldrig men MA går det år massor av. :D

Reserverar två äpplen till dig. :)

Vad heter du på svenska?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

nån som känner för att gratulera mig? har bara 20% av dagens första uppdrag
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

På internationella klickar man runt bland random folk och går in till de som senast gratulerat någon annan. Jag blev klar med mina 20 gratulationer på ett par minuter.

Samma här, tog inte lång stund att bli klar.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Vilken hets det är på aktionen idag! Uppdrag nr 1: Köp en häst, har inte lyckats vinna någon aktion hittills.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag hade tur som hade en på försäljning på aktionen, fick rätt bra betalt för den. La ut rätt dag ;):D

Har inte tillräckligt många dagar att köpa på direktförsäljningen tyvärr
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL*

Dags att förnya mitt Pegasuskonto - någon som vill köpa nyx för 4 pass (säljer 2)? Har det mesta annat också om det är så! :) (Kan även ta emot passhästar som betalning om de är någorlunda framme i ålder.)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som vill hjälpa mig med ett passköp? Ressa en häst för 500 000, i sådana fall. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kommer inte hinna få mitt gyllene frö att slå ut :( Fick det så sent som igår och står bara på 26%. Slut på yhorn också.
Någon av er som fått vildhästar?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Behöver du fortfarande hjälp? Jag kan ressa isf.

Edit: fixar det
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Någon som har koll på måtten på den minsta layouten på hemsidan? man väljer ju 400 pixlar, och jag gissade på typ runt 400x280 men det blir inte riktigt rätt....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

eftersom vi oftast var en vecka efter internationella så kunde man kolla upp det, men nu verkar det som de har synkat ihop, så vi får nog event när internationella får = överraskning tills dess ;)

Dock kanske något liknande som förra året, samlarkort osv, eller samla pingviner som vi sen skickar till nordpolen för att få hem grejer.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tycker det verkar roligt! Vet inte om jag ska satsa på att få den gudomliga, känner jag mig själv kommer det nog bli så. Jag är så jäkla lättpåverkad ;). Tycker annars gudomliga hästar är ganska tråkiga.

Jag fick en vildhäst i förra eventet till slut. Min första, känns också ganska tråkigt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 090
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
832
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp