Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Skulle någon kunna ta en titt på mitt ridcenter för att se vad jag skulle kunna göra för att förbättra det?
Satsar inte så seriöst på ridcentret, utan det är bara för skojs skull. Men det vore ju roligt om det blev bättre!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Köpa fler boxar, ha högre färdighetsgräns och se till att de inackorderade har bra färdigheter i dressyr, samt inte inackordera gudomliga. Skaffa dusch i varje box, och se till att tävlingarna kommer på rosettnivå, sen blir det nog ganska hyffsat:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Yeey :D! Min första vildhäst står nu hos mig. Har iofs förstått att ni inte är helt begeistrade över vildhästarna men är ändå kul eftersom det är min första. Den andra är dessutom på tillväxt och blir klar imorgon ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu är målet fixat :) förlåt att det tagit sån tid, har inte haft chans att vara inloggad vid rätt tider.

Ska ressa dom till dig
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tror man behöver vara vänner först. har iaf. lagt till dig som vän, när du bekräftat testar jag att skicka en rova. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 106
Senast: Lilla
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
835
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp