Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

vad heter du på howrse kan skicka till dig ..
hittade dig har skickat..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Någon som vill skicka dynga även till mig? Kan skicka tillbaka om så önskas! Heter tigerflicka även där!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Undrar om det finns någon bukefalist som är sugen på att avla Connemara i topp? :banana: Vi och en annan grupp avlar om varandra i toppen och vi behöver en till som har tid att bluppa då vi vill skapa ett avstånd till den andra gruppen så att vi kan ta över toppen helt. :) Det är Viktoriaa9, Lille_lelle, IsabelEEI och Snödalen jag avlar med, tyvärr är minst en inte så aktiv just nu och därför behöver vi en till. :) Hör av dig om du är intresserad!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Jag vill också ha spillning! Heter tigerlilja där.
Skickar såklart tillbaka om det behövs.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

"Din häst sto 531,42 dog vid 32 år 8 månaders ålder, eftersom dess hälsa eller energi sjönk till noll. Om din häst blev mer än 25 år gammal är det också möjligt att den helt enkelt dog av hög ålder."

:cry: Wäh! Hon får leva vidare i någon ny häst som jag kan köpa för passet ..
Tack Mirtai för att jag fick henne en gång i tiden! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 106
Senast: Lilla
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
835
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp