Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vilken färdighetsgräns borde jag ha?
Hur ser jag till att komma på rosettnivå?
:o

Oj, jag vet inte vad som passar dig, men färdighetsgränsen bör vara ganska hög. Man vill helst ha GrPr hästar inackorderade för de har högst färdigheter och så. Min färdighetsgräns är för tillfället på 1250, men den blir högre hela tiden:)

Tävlingarna får du anpassa efter de hästar du har (om du tävlar GrPr med dem så de är tillräckligt bra) Sedan får du försöka anmäla 2 av dina egna hästar till dina tävlingar varje dag så att tävlingarna blir synliga för andra. Men för att det ska vara värt att göra så krävs det att man har 2 hyfsade GrPr hästar till varje gren, eller om du har någon bra gudomlig så kan den ersätta en plats:) Om tävlingarna går varje dag och om de är tillräckligt svåra borde presigen höjas ganska snart på dem. Du behöver ha 75% i prestige på dem innan de får rosett:)

Jag är inte så bra på att förklara sånt här, men hoppas du förstår:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

jag ska klappa en häst född ett visst datum, finns det nåt annat sätt att söka förutom via försäljningar?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ni får gärna gratulera mig (Bounce). Jag har gratulerat så många jag får.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Såja, nu har jag grattat alla mina vänner. Hoppas att ni gör detsamma. Är uppe i 25% nu :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl
Har oxå gratulerat alla på min lista som varit aktiva de senaste 48 timmarna tar gärna några tillbaka har 60% kvar.
Är det ngn som jag missat eller inte har som vän så lägg till mig så gratulerar jag er med... :laugh:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Har också gratulerat alla bukefalister på min lista, de jag vet är bukefalister. Ska gå igenom resten av min långa vänlista nu. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

På internationella klickar man runt bland random folk och går in till de som senast gratulerat någon annan. Jag blev klar med mina 20 gratulationer på ett par minuter.

Men beta av vännerlistan ni. :D


Hoppas det dyker upp ett julbaserat event efter detta! :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag betar av vännerlistan för att hjälpa mina vänner, själv blev jag klar med målet på samma sätt som du. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Finns det någon som spelar på internationella howrse och kan tänka sig att göra lite byten över howrsegränserna? Jag har en del föremål på internationella som jag aldrig kommer att använda. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Vad är det för föremål? Är det något jag är sugen på (och har) så är jag absolut intresserad.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Dessa föremål har jag. :)

Croesus' Fortune x 9
Ploutos' Parchment x 6
Helios' Ray x 6
Black Orchid x 6
Philotes' Stroke x 4
Golden Apple x 4
Medusa's Blood x 3
Philosopher's Stone x 3
Fertility Wand x 3
Pandora's Box x 2
Apollo's Lyre x 2
Hera Pack x 2
Achilles' Heel x 2
Zeus' Lightning Bolt x 1
Bonus Pack x 1
Poseidon's Horseshoes x 1
Piece of Cloud x 1
Harmony Pack x 1
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag vill ha samtliga GA. Jag har på svenska versionen:

Diamant
x 3

Svart orkidé
x 2

Fruktbarhetstrollspö
x 1

Artemis pil
x 1

Hera-paket
x 1

Harmonipaket
x 1

Krösus gåva
x 1

Bonuspaket
x 1

Themis jämvikt
x 1

Även stenarna är intressanta men eftersom jag byter dem mot GA så vill jag i första hand ha dem mot mina blygsamma prylar. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Då är guldäpplena dina. :)

Themis jämvikt går tyvärr inte att byta, men om du vill göra en specialare kan vi lösa det ändå. Jag byter gärna de andra grejerna också med dig, tex mina två f-spön mot ditt f-spö. :)

Vad heter du på int. howrse? Jag heter Sleipner på båda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 090
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
832
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp