Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Yes! Släng ut ett byte på typ en orkidée eller nåt så byter vi! nixehen heter jag!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hahaha! O nooooes! :rofl: Jag gör ju ingenting för att få inkomster just nu så jag har väl bäddat för det själv. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hade lyckan med mig och fick dagens 15 bonusprocent på min första (och enda) rosa planta! :banana:

Får ett guldfrö ikväll. Är ju inte precis förtjust i vildhästarna men vafan, har man väl fått fröet så lär man ju försöka, right?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Uppdrag nr 1: Gratulera en spelare på spelarens födelsedag. Hur hittar jag någon som fyller år? :p *Nybörjare* :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Socialt nätverk -> Kataloger -> Se dagens födelsedagar (längst ner i rutan) :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Gå in på Socialt nätverk --> kataloger så har du en knapp där som säger "Se dagens födelsedagar" :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag såg itne ditt inlägg. Hoppas du löste det ändå!

Är det bara jag som tycker det är extermt svårt att sälja hästr nu för tiden? Tycker jag dumpar priserna men det hjälper ju inte. Spanjorerna har jag slutat med för det gick back så mycket... Fick ju skänka bort hästarna.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jodå, det är svårt att sälja hästar till vettiga priser. Nu har vi dessutom råkat ut för prisdumpning på araberna så nu får vi nästan skänka bort hästar som kostat multum att avla. Folk fattar inte vad det kostar att avla i toppen av en ras när man måste kämpa med varje gp-ökning. Det är en helt annan sak än att köpa sig en betäckning med en bra hingst. :grin:
För mig kostar varje avelssto kostar 18 åp + 1 Morfeus och varje avelshingst kostar 60 åp, till båda tillkommer tiden att blupa och avla. Och det ger som regel en gp-ökning på omkring 0.5, med viss variation upp och ner. Dock aldrig upp mot eller över 1. Visst känns det då som att man bara vill skänka bort allt hårt arbete för en spottstyver. :crazy:
När ökningen är åt det mindre hållet går det åt ca 23 avelshästar för att få rasen att öka ynka 10 i gp, visst blir man nu ännu mer sugen på att bara skänka bort allt arbete. :grin: :rofl:


Men största orsaken till att hästarna är svårsålda är alla sabla event där potentiella köpare istället spenderar sina pass och equus. Jag förstår ju varför de gör det, eventen är utformade så att folk ska lockas till att slösa lite mer än de tänkt och då blir ju inget kvar till hästköp, så jag skyller inget på köparna utan allt på howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag byter gärna. Är vi vänner där, vad heter du? Jag heter tigerlilja. Är väl smidigast att byta samma sak. Har du en Pandoras ask? Eller svart orkide? Lägg upp ett byte med nån av dem om du har.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kan du skicka en förfrågan till mig nu? :) Jag måste acceptera en bytesförfrågan för att jag ska kunna validera målet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 121
Senast: Lilla
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
839
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp