Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Nu hade ni glömt mig igen på listan, alla nya får gärna lägga till mej. Är en gammal spelare :)


Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber och arabhorn i topp på svenska versionen)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE med gp över 650 + enhörnings araber i liten skala)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och sen har jag lite annat smått och gott)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Försöker komma ihåg att logga in varje dag)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest upp spanjorer)
Bure- Bure (Enhörningar av alla raser)
Cambodia - cambodia (samlar på gulblacka fjord och en del GÄ + SÄ och annat smått och gott)
Tigerflicka - Tigerflicka (Föder främst upp frieser)
Vogue - Föder upp Hannos! (började spela på den Engelska verisionen)
Cruella - Cruella (Tennessee Walker i topp samt EH och Åsnor)
Hazel- Vinsla (föder upp Akhal-Teke och ibland nåt annat)
Ozera - Ozera (samlar på SM-föremål och föder upp några renrasiga spanska)
saint__anger - saint__anger (Ny på howrse, föder hittills upp renrasiga spanska)
Hoarfrost - Malfunction
day - ljusdalen (Föder mest upp hannosar & connemara)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tror 'glömda' spelare beror på att det kan vara svårt att hitta den senaste listen när man letar efter den, då missar man ju de senaste tillagda namnen. Egentligen vore det ju bra om man kunde ha en aktuell lista i trådstarten, men det går ju inte att ändra så gamla inlägg.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tog det inte så heller, fast det hade jag ju kunnat skriva då du inte trodde det i onödan. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Okej, skönt att höra ;) skrev enbart så för att inte alla "gamla" spelare ska lägga till mig som vän och sen se att vi redan är vänner hehe.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Mera dumma frågor från mig :D Jag undrar varför jag inte kan skicka åp till någon? Är det för att jag inte har tillräckligt mycket tjänstetid? Fast jag har köpt nyckeln för att öppna upp ridcenter etc, borde inte den nyckeln låsa upp det ochså?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som har en häst att låna för att klara ett mål? Måste vara över 25 år och ha 0 i färdigheter :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har reserverat hästen till dig. När du validerat målet kan du reservera den till molly- så köper hon den sen. Hästen ska inte alls tas om hand. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Fina damen! :love:

Funderar på hur mycket åp det kommer kosta mig att göra med henne som jag gjorde med Mr. Irish i blupningen, men det får bli då jag är klar med pluggandet. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Någon som gjort klart dagens mål och kan säga vad mål 2 är? Funderar på om det är värt att anstränga sig...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Mål två är att ge en donation till Ow och belöningen är att en växt växer 5%. Inte jättevärt!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*knapp*

jag har gått med igen och ska försöka vara lite aktiv igen.. min förra användare togs bort (och jag hade massa pengar och hästar o allt :( )
heter samma här som där
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Alltså, nån som fattat hur de där pumpa-grejerna funkar? Fick ett spöke, men har fortfarande inte fattat hur jag skall få den att "besöka ow" så inte ett skit har den gett mig :( :grin:

Nu kan jag svara på detta. Du gör inget speciellt förutom sköter om hästen varje dag, min har fått åldra naturligt så jag vet inte om det funkar när man åldrar med åp. Sen en dag så står hästen som vanligt i ditt stuteri men när du klickar på den för att sköta om den kommer det upp en sida som säger att hästen är inackorderad hos Ow och när han kommer tillbaka till dig. :)

Däremot tror jag inte att det händer så himla ofta, men det beror väl på hur mycket tur man har. :p
I morgon får jag se vilken typ av gåva man kan vänta sig, hoppas det är något bra och inte bara äpplen. :grin:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu kan jag svara på detta. Du gör inget speciellt förutom sköter om hästen varje dag, min har fått åldra naturligt så jag vet inte om det funkar när man åldrar med åp. Sen en dag så står hästen som vanligt i ditt stuteri men när du klickar på den för att sköta om den kommer det upp en sida som säger att hästen är inackorderad hos Ow och när han kommer tillbaka till dig. :)

Däremot tror jag inte att det händer så himla ofta, men det beror väl på hur mycket tur man har. :p
I morgon får jag se vilken typ av gåva man kan vänta sig, hoppas det är något bra och inte bara äpplen. :grin:
ahaaaa :idea: Tack! :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 127
Senast: Lilla
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
839
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp