Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det kommer från halloweenkorten, du får en Pandoras ask den 1a varje månad i 1 år om du varit inloggad dagen innan. Förutsatt att man vunnit det kortet, vilket du alltså har gjort. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

just nu är jag på enhörningsmålet. Men jag har knappt råd till ens de billigaste enhörningarna :crazy:

Jag har förstått att man måste betäcka vid en viss tid, funkar det även om man väljer en hingst som inte är ens egen?

Egentligen är jag inte intresserad av enhörningsavel, vill mest fixa målet :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du kan använda vilka enhörningar du vill, förutsatt att de är av samma ras och att du betäcker på rätt klockslag:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du kan få låna en av mig som har hestias gåva om du vill. Men jag vill ha båda fölen (hon har även f-spö) och stoet sen.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Finns det något sätt att reservera nya boxar man köper? Jag vill ha mina boxar till mina hästar och har alla reserverade. Men när jag köper en ny box hinner alltid någon hyra den innan jag hinner reservera. Finns det något sätt att liksom stänga sitt ridcenter och att man måste fråga om man vill hyra box?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Höj färdighetsgränsen innan du köper nya boxar, jag brukar höja till 2000 och har hittills klarat mig. Det är bara några gudomliga som har så mycket färdigheter och de har oftast stallplats redan. När du sen köpt och reserverat alla boxar sänker du gränsen igen, om du nu vill det. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tja, gåvan från spökepälsen var då inget att hurra för. Jag fick ett skräddarsytt träns. Rätt värdelös funktion med andra ord. :crazy:

Såhär såg det ut när han var hos Ow, så man kan inte missa att han är borta.
1
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*
Någon som vill sälja en häst till mig för 95 983 e? Och sen köpa tillbaka då. Till dagens mål i västhuset.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hur menar de med dagen första mål tror jag har haft summor som slutat på 9 flera gånger nu men fortfarande inte validerat:confused:..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Står det inte mer än 9? Alltså typ ha en reserv som slutar på 2009? utan bara en som slutar på 9..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

på mig står det "Uppdrag nr 1: Ha en uppfödarreserv som slutar på 89749 equus" vilket är ganska så långt från vad jag har :P för jag har bara 5190 :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
så här står det och kan inte få rätt på det..
Vad är mål två idag och vad får man..?

Uppdrag nr 1: Ha en uppfödarreserv som slutar på 9 equus
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 127
Senast: Lilla
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
839
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp