Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Härligt!

Jo jag satte ett alarm igår, var helt utslagen av migrän så sa åt min kille att han fick hjälpa mig, sa till 3min innan 17 exakt vad han skulle göra.
Han sa fixar det inga problem, 5 över 17 frågade jag om han betäckte fick till svar oj glömde men jag gör det nu! :idea: Eh ja nu är det försent :o

Men han är snäll som hjälper mig iaf, han hjälpte mig klicka på hinder förra eventet med om jag skulle sova tidigt så fixade han sena klick :D

Ska nog ställa klocka idag, håller på att städa lägenheten som ser ut som en drös elefanter sprungit omkring så lär definitivt tappa bort tiden :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Inget enhörnings föl här än, men råkade visst shoppa mig ett nytt enhörnings sto :angel:

Ang trofeerna, man ska ju ha typ alla färger av en viss ras, räknas även enhörnings arab in bland araberna då? Köpte nämligen ett enhörningssto i en färg jag inte hade tidigare :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja enhörningarna räknas med i trofé färgerna.
Jag har nästan bara enhörningar...

Har ett litet antal hingstar och erbjuder gärna betäckningar till er som har rätt ras till en billigare peng... :laugh:
skicka ett Pm om ni är intresserade..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Började tävla Dike igår och nu har han vunnit tio tävlingar .. Det känns som att dessa 20 stycken man ska genomföra (och vinna) för BLUP-andets skull kommer gå vägen ganska fort. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Håller på med att klara målen. Jag funderar på vad en häst ska ha för gp och fp för att säljas för 10 000e. Förslag någon? Verkar som de som finns till försäljning skiljer sig åt ganska mycket, så får inte mkt hjälp därifrån.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Annars kan du ju göra en deal med någon att du säljer en häst för 10 000 equus och sedan köper en häst av dem för samma summa! ;) Minns att jag fick göra det för att klara målet. Numera hade jag bara kunnat ta någon av mina direkt men då hade jag inte hästmaterialet för det.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Smart! Har inte kommit in i spelet tillräckligt än för att veta vad som är lagom att sälja hästarna för.
Om någon vill hjälpa mig med detta är det bara att höra av sig! De enda hästarna jag inte alls vill sälja är Ariette, Call Air, Caramba och Tok. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan hjälpa dig! Vad är det du heter i spelet nu?
Du kan välja vilken häst du vill och ressa till mig: Lily84
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Börjar fnissa helt hysteriskt när du pratar om Dike. Tycker det är klockrent!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Flavor behöver du fortfarande hästarna? Såg att du skrivit på skype igår men jag var för köttad i huvudet för att fortsätta prata. Fick bara masa mig till sängen och dö lite där.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tell me about it!
(sätter på mig glasögonen, knäpper händerna och sjunker ner i fotöljen)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack, supersnällt!
Har ressat en till dig, heter tigerflicka även i spelet.
Lägger du över nån till mig då så du får tillbaka dina pengar?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Well, något så estetiskt tilltalande borde man väl onekligen behålla som hingst och han ser synnerligen meriterad ut på papperet, men jag vet inte om han har det psyket som riktigt behövs för att fightas .. ;)

(Förlåt, riktige verklige Dike .. :cool:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hahaha!
Stackars lilla Dike.. Jag förstår dilemmat. Låt honom behålla den sålänge, se om han växer i den annars.... *snip snip*
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Han växer nog i uniformen ska vi se! :D Jag funderar på att finna honom en snygg donna framöver innan beslutet är taget i alla fall!

866.10 i färdigheter, 827.22 i GP, 30 ypperlighetsstjärnor och 81.24 i BLUP, är det månne en bra avelshingst att använda? (Det är en hannoveranare ..) Han har vunnit över 20 tävlingar och är fetad i två av tre bästa egenskaperna.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Oj jag klickade nog inte på posta x)

Men hitta en vacker dam, under tiden du letar så bara fullbluppa och kör hårt sen :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag skall genast ge mig ut och leta! Det kan ju inte vara vilken dam som helst! :D

Nu är han fetad i de tre bästa och har 93.33 i BLUP. Visst ska de ha en viss ålder för att kunna få full BLUP? Han är bara 8 år och 4 månader så ..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aa 10 år!
Men vahetere..
Jag skulle kolla om min hingst (17 år) var kastrerad men det var han inte.. men jag fattade jag inte vart man kastrerade så kollade i uppfödarhandboken och där står det att man bara kan kastrera dem upp till 6 år.
Så jag antar att Lieutenant Dike också får behålla krigsskatten ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 194
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 207
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 159
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp