Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Någon som har en connemarahingst på över 630 gp jag kan betäcka mitt sto med? Helst hundrabluppad :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag tycker att det här verkar vara ett sött uppdrag, som dessutom inte verkar kräva så mycket ansträngning! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Med tanke på likheterna med piñataeventet så tror jag att tiden mellan vattningarna kommer att minska, då blir det nattklick om man vill hänga med. :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Första tanken som slog mig när jag såg ett nytt event var, okej men får väl satsa på detta då eftersom resten har gått skit. Klickar in och kollar vad det är... NEEEJ! Inte nått jäkla klick skit igen >.<

Aja ska försöka satsa lite iaf, men tänker inte slösa pass alls denna gången :o

Är det någon som föder upp arab horningar? Har en hingst som är låångt ifrån fullbluppad och har inte högt gp heller, men vill ni bara avla för att få horn och skiter i gp (som jag gjorde för målet). Så skicka ett pm så kan jag lämna ut betäckningar :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Inga problem :)
Riktigt gulligt föl jag fick tillbaka, hade glömt att hannos var så söta som föl, tycker dock deras utseende som vuxna inte är lika tilltalande ^^

*kl*

Om ni skulle välja en till ras att föda upp, vilken hade det då varit?

Föder ju upp pre nu och hoppas på att en dag hamna i toppen på den rasen. Sen har jag ju arab horningar vid sidan av som jag inte är lika seriös med, men nu klurar jag på en till ras bara att avla på för skojs skull :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Precis som welshfölen, skitsöta som föl och skitfula som vuxna:p

Om jag skulle valt en ras till hade jag nog tagit någon som det finns lite hästar av:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Yeah :P Fast jag tycker welshar är finare än maror :P

Jo funderar på det med, klurar på nokota ev :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Marorna som är så fina! :love: (partisk, moi?)

Jag vet inte riktigt vad jag skulle prova. Har ju haft hannos och det har varit okej, men det finns så många bra uppfödare av dem. Akhal Teke gillade jag inte att ha. Skulle vilja prova knabstrup men där snackar vi verkligen riktigt fula föl! :eek:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Annars kan du föda upp Trakhener och bara få sådana med ovanliga färger och så kan du sälja dem till mig så jag klarar trofén på dem:angel::D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha kanske är enbart jag då som inte gillar dom, eller så beror det på att jag fött upp maror innan på gamla kontot :P

Yeah hannos känns liksom... jag vet inte, kommer aldrig ha en chans att hamna i toppen så känns bara bortkastat att avla på dom. Akhal teke tycker jag är ganska fina men njaaa.
Håller med om Knabstrup fölen, herregud så gräsliga, och dom som brukar vara så fina irl :P Dom är även rätt fula som vuxna :o

Tycker dom borde få in mer ponnyraser, finns ju så otroligt många
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag som är arabtokig hade valt shagya-araben om jag skulle ta en till ras, plus att de inte avlas så hårt så man har en chans att jobba sig förbi toppen om man verkligen vill. Annars gillar jag mustangen men de avlar så mycket så där hinner man aldrig ikapp. :)
Skulle ha väldigt svårt att avla på raser som har fula rasbilder, antingen som föl eller som vuxna, skulle bli så dyrt med guldäpplen till alla. :p
Ja till fölen kan man inte ge dem men då måste jag skynda mig igenom fölåldern för att slippa den hemska bilden. :p
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, men allvarligt talat tycker jag skrämmande få raser är riktigt fina på howrse. :o Marorna är nog för evigt mina favoriter. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
33 956
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp