Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har då kvar Akilles häl i alla fall. Om du inte ser den gissar jag att det beror på att du inte har några i förrådet, då syns den inte på svarta marknaden. Prova byta till dig några på bytesplatsen. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan iaf köpa det så tror Nizhoni har rätt att du inte kan se för att du inte har några. Fast om jag klickar in på den så kan jag inte köpa för pass, bara använda dom jag har.

Behöver du Akilles? Har två över jag inte behöver som jag kan tänka mig byta mot nått annat :)

*kl*

Blir tokig, skrev till en tjej och frågade om hon hade Morfeus, kronos eller blixt. Fick till svar att jo det hade hon och hon undrade vad jag ville byta mot, skrev ner allt jag hade men fick inget svar... Även om hon nu inte ville byta hur svårt kan det då vara att bara svara tyvärr du har inget jag söker.

Köpte iaf en morfeus och är i full färd med att bluppa ett sto nu :) Hoppas på att hinna klart ikväll och sen betäcka med en bra hingst :)
Hade precis strömavbrott här, blev rätt chockad när jag precis skulle trycka in på anmäla till tävling och datorn blev helt svart. Trodde den hade gått sönder först innan jag såg mig omkring och insåg att det var mörkt överallt :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jag tror jag ska åldra ihjäl en häst :angel: eller kanske ska prova sälja den för ett pass först hmm...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Älskar band of brothers! Bara den serien som kan få mig att gilla krig (plus pearl harbor men det är ju självklart)
Sad att det inte är så många avsnitt :/
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nixhoni: Skickade ett pm nyss!

Lily: Vet inte, vad har du för nått? :) Det jag mest behöver är blixt och morfeus just nu, men kan vara intresserad av annat med :) Skicka ett pm på howrse så kan vi komma överens om nått :) Heter Qamilla där :)

Linda8142: Haha vad gjorde du sen, fick du sålt den? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Bra med BoB-fans! :D Jag födde faktiskt upp en O'Hara Babe Heffron också, men han är såld .. Tror det är Mirtai som har honom. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Behöver 2 diamantkort och ett silver för att klara alla pussel, känns juh helt omöjligt att lyckas få det! :(

Hur många är ni som klarat alla pussel? :)

Undra vad nästa utmaning blir! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Vet nån om man får kort i y-horn nu? För det står inget om det. Har två sparade för jag tänkte att det skulle komma men verkar inte ha gjort det?? Gah, har bara två kort kvar!!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Håller på att åldra ihjäl hästen nu men har ett problem: Den kommer nog att dö innan 30 år för nu är hälsan på 20% och åldern är 27 år 10 månader.
Har ingen svart orkidé. Inga byten kvar. :cry: Inga pass, tänkte köpa diamanter (för att byta kort i morgon) för passet jag får när den dör.
Den har Akilles häl men det verkar ju inte hjälpa eftersom hälsan sjunkit med 1 procentenhet varje gång jag åldrar den. :(
Några tips? Annat än att köpa pass då... :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kan bjussa dig på en svart orkidé om du vill, har 7 st. Vad är det du heter på Howrse?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Moni, Jo men visst! Var nog två år sen jag kollade serien sist. Är ledig hela helgen så man kanske ska unna sig ett maraton på söndag?


Tigerflicka, jag klarade pusslen. Valde venus så jag får uranus också :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Klarade inte pusslen, hade 9 kort kvar på pusslena :/ Surt men fick iaf ett femte element och en filosofens.
Någon som vet ungefär vad femte elementet är värt? :) Funderar på att sälja/byta till mig nått annat

Sitter och bluppar för fullt nu, ganska trist dock men har bara 10 vinster kvar nu så det ska väl lösa sig :)

Behöver dock hjälp med ett beslut, stoet jag bluppar nu har 655 i gp.
Min nuvarande avelshingst har 656 i gp, men sen har jag ett hingstföl med 659 i gp.
Hade ni behållt hingstfölet som hingst och bytt ut min nuvarande avelshingst, eller hade ni satt en blixt på den och haft som nytt sto?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
33 956
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp