Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag byter gärna till mit det femte elementet, något speciellt du letar efter?:)

Tillägg: Jag hade nog bytt ut nuvarande avelshingst till hingstfölet istället, bluppat den och avlat antingen med stoet du håller på att bluppa eller blixtat nuvarande hingsten:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ska kolla om det är något spec jag behöver :) Kan skriva till dig sen :)

Jo blir nog så att jag byter ut hingsten mot hingstfölet, och bluppar klart stoet jag håller på med. Gamla avelshingsten sen när han blir utbytt får nog vara kvar som hingst som jag kan lämna ut betäckningar på eller så säljer jag honom/blixtrar :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Någon som vill hjälpa mig med passköp? :) Ressa en häst till mig isåfall för 199 500, Qamilla heter jag :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Wiie! Klar med blupandet på stoet nu :D Blir att betäcka strax!


Beckie: Skrev till dig i pm om betäckning :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*KL*
Är det någon som har kommit längre än nivå tre på Titans utmaning? 5 gånger i rad har jag nu bara kommit dit. Har inte direkt förlorat något då allt jag fått hittills har varit skit :/ Är det värt att fortsätta ens?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har inte heller kommit särskilt lång i titans utmaning.. får några equus som högst så säljer hellre mina :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Jag har inte ens testa titan nån gång :P Inte känts värt det :o

Dramatik: Sry har helt glömt av att skriva till dig, vad är ett femte element värt i pass? Har ingen koll och tänkte kolla lite på om det är något motsvarande jag behöver, eller om du vill köpa för equus :P

Håller på att försöka få igång ridcentet nu, går ganska segt, men har bara 4 boxar kvar (14 totalt) att uppgradera till mellan boxar, har nya linbäddar på odling och morötter med.
Sen när alla boxarna är uppgraderade så kommer jag försöka installera duschar i alla boxar, köpa mig ett växthus och köpa fler ängar. Efter det bygga fler boxar och uppgradera, vad tror ni om den planen? :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kom till nivå 5, sen vågade jag inte fortsätta. :)
Gick bl.a. ett Poseidonpaket, så jag är nöjd!

Jag har en fråga... Hur mycket ska man begära för en Lusitano, hingst som är 10 år, 511 i fp och 716 i gp? 45 i blup har han än så länge.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag vet faktiskt inte riktigt vad den är värd, men när jag byter till mig dem så är det oftast för 2 kronostimer, vilket ju är ett värde av 4 pass:) Har dock bara en kronostimer just nu, har herapaket också om det är något intressant?:) Eller som sagt om du behöver något annat? Har nog det mesta:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej :)

Det jag behöver mest just nu är kronos och morfeus. Behöver alltid kronos, sånt som går åt :o
Men hera kan vara intressant med :)

Tigerflicka: Ingen aning vad som är ett bra pris, har samma problem med mina pre :/ Kolla på direkten vad liknande hästar är ute för :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aa visst det blir bra :)

Slog mig just dock att jag använt upp alla mina byten denna veckan, men kan byta imorron annars?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har inte heller byten kvar, men lägg du upp ett reserverat byte imorgon så fixar vi det då:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Har nästan lagt ner spelandet helt, blev så träligt när det blev så dyrt att betäcka... Finns ju inte en chans att få igen de pengarna, iaf inte på fjordingar:(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Samma här!

Orkar inte jaga efter att få till dom bästa Hannosarna längre, det går inte när dom i toppen är så snåla med sina hingstar! :crazy:

Jag ligger strax under toppen med mina ston, men det finns ju inte en chans att komma ikapp när man inte har någon hingst att höja med, det är väl det som är meningen dock...:cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det går riktigt trögt här också. Har noll motivation till att avla, vet inte om jag borde börja med en ny ras för att det ska kännas roligare. Just nu loggar jag in, sköter om ridcentret, startar GP-hästarna och loggar ut :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fast vad tycke du man ska göra då? Skänka bort betäckningar på de bästa? Vi avlar precis under toppen på hannosarna och tar ofta fram två-tre generationer/dygn. Varje generation kostar massor i equus, pass och åp. Jag har ingen jätelust att sedan sälja pb så någon kan komma ikapp oss...
Det är redan idag nästan omöjligt att sälja hannosar, oavsett hur bra de är. Så tjäna några pengar går liksom inte...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
33 956
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp