Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Letar med hovslagare om någon behöver jobb :)

Har varit ganska inaktiv sista tiden, har helt enkelt varken velat sitta vid datorn eller spelat howrse :o Men försöker iaf logga in och träna någon häst varje dag lite grann :) Motivationen kommer väl tillbaka ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl och ot!

Står på apoteket helt jävla häpen.. farmaceut skulle man bli.
Fan vad underbart med ett jobb eär man får betalt för att släpa benen efter sig!
Usch blir övertid fär mig idag >:-(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Grattis på födelsedagen Moni :D

*kl*

Satte mig och tänkte iaf träna alla hästar jag har och försöka bluppa lite på ett nytt sto som jag har tänkt avla på :)

Men har ett annat sto, PRE med gp på 624, som snart är klar bluppad. Har dock ingen användning för henne i avel så vad hade ni satt för pris på ett sånt sto? La ut ett annat full bluppat pre sto med 591 i gp för 50.000 hon såldes inom loppet av 10min tror jag :o
Så uppenbarligen borde jag väl kunna få ut mer för detta sto?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

grattis!

kl

Alltså, jag fattar inte detta med den "förtrollade pumpan". Gav den till en av mina hästar, och den blev ett spöke. Detta står på hemsidan:
Varje dag har din häst chansen att besöka Ow och hans stuteri. Den dagen kan du därför inte sköta om den men följande dag kommer han komma efter med gåvor.
Men än så länge har jag kunnat sköta om den jämt, och inga gåvor har jag fått. Skall jag skicka iväg hästen eller hur funkar det? :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack så mycket, och grattis till din numrering! :laugh:

KL

Min fick heta Staunton, och är precis som Dike inspirerad av .. Dike. Logiskt. Han hette Norman Staunton Dike Jr., så jag har Norman kvar att plocka. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

:D 360, det känns som att du gillar Band of brothers? (lite ot, men relaterat till mina val av hästnamn i alla fall.)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

grattis!

kl

Alltså, jag fattar inte detta med den "förtrollade pumpan". Gav den till en av mina hästar, och den blev ett spöke. Detta står på hemsidan:
Varje dag har din häst chansen att besöka Ow och hans stuteri. Den dagen kan du därför inte sköta om den men följande dag kommer han komma efter med gåvor.
Men än så länge har jag kunnat sköta om den jämt, och inga gåvor har jag fått. Skall jag skicka iväg hästen eller hur funkar det? :confused:
Provat att inte sköta om den? Gå inte in på hästens sida och se vad som händer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 168
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp