Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Samma här, och har ändå sju kort kvar för att klara alla pussel.

Men jag fick två Hera-paket idag iaf! Ett genom ett kort och ett genom yh som kom i ett kort. Alltid något! :)

Och stort grattis till er som klara alla pussel! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

kan man inte pausa spelet? ska åka iväg några dagar och har ingen lust att ta hand om spelhästar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Man måste väl inte ta hand om dem varje dag :confused: Bara man inte går in på hästens sida så är det ingen fara.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag fick 3 diamantkort igår när jag öppnade kortpaket, 2 var dubletter så de får jag byta. Sen fattas jag ett ynka litet diamantkort för att klara allt, får väl se om jag kan lyckas vinna det på något sätt, men känns ju ganska hopplöst.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

du är inte intresserad av ett byte? Två molntappar mott ditt PRE-horn?
Om det är ett skambud ber jag om urskäkt :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Another Nimbra som står under hornplock menar du?:) I så fall är det lugnt, hon är från min nerlagda PREhornsavel, kul om hon kommer till användning. Hade bara tänkt plocka hornet av henne i något kommande event ändå:angel::D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag säljer det gärna till dig, Dramatik. :)

Skickar som gåva och ressar dig en skräphäst. Ska bara kolla priset på din press. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 179
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 985
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp