Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kanske borde vara det med :)
Från början trodde jag att man hamnade under 100-strecket meen jag var väl naiv ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl

Jag är i desperat behov av hjälp!
Nu har jag övar sönder 4 hästar med hög gp.
Min hingst med 797 i gp har mer färdigheter än mitt sto med 900.
Jag får fortfarande lite färdigheter men de har i stort sätt stannat av.

Vad gör jag för fel? Orkar inte lägga mer equus och sm-föremål på hästar som ändå inte kommer hålla måttet när de är färdiga.


Haalp!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Lägger till mig på listan. =)

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber och arabhorn i topp på svenska versionen)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE med gp över 650 + enhörnings araber i liten skala)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och sen har jag lite annat smått och gott)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Försöker komma ihåg att logga in varje dag)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest upp spanjorer)
Bure- Bure (Enhörningar av alla raser)
Cambodia - cambodia (samlar på gulblacka fjord och en del GÄ + SÄ och annat smått och gott)
Tigerflicka - Tigerflicka (Föder främst upp frieser)
Vogue - Föder upp Hannos! (började spela på den Engelska verisionen)
Cruella - Cruella (Tennessee Walker i topp samt EH och Åsnor)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nizhoni, ja precis. Jag förstår inte hur en häst med 100gp mindre kan ha mer än 100 färdigheter än den andra
Något tips på vad jag kan göra för fel?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Du vet att du är howrseberoende då du smyger upp ur sängen vid halv sex på morgonen, säger åt kompisen att fortsätta sova några timmar till, stänger dörren till sovrummet och stjäl kompisens dator för att hinna spela. :o

.. Pluspoäng på att göra det istället för att sova trots att man är bakis som en jag vet inte vad! :eek:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej, har du hittat Alwarions hemsida? Där skriver hon exakt vad du måste göra för att få fram en bra grand prix-häst. Googla så hittar du. :)

Om du köpt fölen och gjort allt likadant skulle jag gissa att den med bättre färdigheter var avlad med Afrodites tårar. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh ska ta en titt och pröva på mina nya föl :)Tack!!

Hahaha moni lite addicted x)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, oja! Inte kan jag missa en dag av att tämja den där !#@% vildhästen! :D Klar till 60% nu i alla fall, det går inte fort men ..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag hade tvättid idag kl 7, gick ner och slängde in tvätten, kom upp och somnade på soffan. Nu ska jag få allting torrt på knappa 1 1/2h. Kommer ju aldrig gå! Och här i lägenheten torkar inget eftersom vår kära hyresvärd insisterar på att inte sätta på värmen..
Jag förstår.. är ju fortfarande medelhavsvärme ute.

Well! Ikväll när jag behöver is till min san fransisco behöver jag bara stoppa ner ett byxben i drinken. Partytrix ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Har 5 diamantkort kvar och har bara fått ett enda på hela tiden. Hade varit så kul att klara hela pusslet eftersom jag totalt bara har 5 diamantkort, 4 guldkort, 1 silverkort och 2 bronskort kvar. Har redan typ 9 bronskortsdubletter och silverkorten får man titt som tätt så det är främst diamantkorten som ställer till det. Får hålla tummarna att jag har tur de sista dagarna nu då :). Har gjort klart ett pussel hittills och fått filosofens sten.

Hur går det för er andra?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har 5 diamantkort och ett guldkort kvar.
Har en känsla av att de där aldrig kommer komma såvida jag inte köper dem på blixtföraäljningarna för hundratusentals equus.
Aja nöjd med småpryttlarna iallafall :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag saknar enormt mkt kort, men jag fattar inte hur jag byter? Har diamanter för att byta men går ju inte :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

En gång per dag, för 5 diamanter.
Där man skrapar korten kommer det upp alternativen "aktivera" eller "byt kort".
Bara att klicka på byt kort alltså :) Om du har en kopia dvs.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Nu saknar jag bara 4 diamantkort för att klara skiten, men känns ju inte som om jag kommer hinna få dem, om det inte kommer att man kan köpa kortpaket igen förstås:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 181
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 993
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp