Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Är det någon som kan hjälpa mig med passköp också? Ressa hästar till mig för 2 880 000 :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

hur "seriöst" spelar ni?

Jag följer inga fölscheman, tävlar inte hästarna fören dom är fulltränade, rider inget (galopp, strand osv)

Kanske är för lat för att bli bra i spelet :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag följer fölscheman och blup-scheman :). Vet inte hur seriös jag räknas som men försöker få upp den genetiska potentialen på mina renrasiga spanska hästar och tävlar även i Grand Prix varje dag.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har inte tålamod eller pengar (tänker pass) att hamna i toppen...Kör mitt eget race istället :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Gör exakt det som Beckie gör förutom att tävla grandprixen :)

Beckie:
Jag kan hjälpa dig med passköp strax, håller på med mat så hinner inte nu. Skriver sen så får vi se om du fått hjälpa innan :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är väl sådär seriös ..

Jag är mest inriktad på avelsarbete och brukar försöka sälja iväg de flesta hästar så tidigt som möjligt till de som vill ha dem. Hatar när man köper hästar som är nästan 3 år och helt otränade så därför försöker jag "lämna över" det uppdraget. Med tanke på de nya löjliga kostnaderna för betäckning & fölning (2500 plus betäckningskostnad för mig) så får vi se hur mycket jag måste dra ned på all min avel.

De hästar som står kvar försöker jag såklart hundra-blupa, men jag har inga visioner om en grand prix-häst eller att hamna superhögt upp i allmäna rankingen. Spelar bara för mig själv. :D Tävlar och tränar på där.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Beckie nu finns det hästar ute till dig :)

*kl*

Fick ett nytt eh sto föl idag :) Och nu håller jag på att bluppa lite, förbaskat tråkigt bara :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är helt seriös i spelet.. (tror jag håller på att utveckla ett beroende men det är väl bra tills det blir dåligt i guess)

Köpte en fin fröken med 900 i genetisk potential igår.
Tränade upp henne och tänkte jag skulle få två föl att avla vidare på innan jag blixtrar och kastrerar men så råkade jag åldra henne 2 månader för länge.
Nu får jag nöja mig med att fortsätta avla tills jag tröttnar (med tanke på att det blir dyrt i längden att ta offentliga betäckningar om man vill ha föl med bra gp).

Får se hur länge jag orkar hålla på med detta projekt vid sidan av min enhörningsuppfödning så går rättså skapligt ::bow:
Var nog kanske lite väl spontan igår när jag såg detta enastående föl utan affix för fantastiska 98.000 equus :bump:

Förresten är det bara jag som tycker hannoveranare påminner om isterband till utseendet?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

hittade förresten världens fyndigaste hemsida sedan jag såg spermaharens djur i skogen #12 dövhjort med shillinggänget!
http://www.klockren.nu/

Hahaha antingen är jag trött eller så är den helt genialisk!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har börjat spela relativt seriöst. Avlar Tennessee Walker i topp vilket gör att jag måste vara seriös och så avlar jag lite annat vid sidan av ibland. Vill vara med och få upp GP:n på TW's så mycket det bara går och då måste man satsa. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är för ny i spelet och lär mig fortfarande massor! Hittade t.ex. idag blup-schema som jag inte visste om.
Brukar nörda ner mig i saker, så det blir säkert så även här! :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har tappat intresset för aveln för tillfället, det enda jag gör just nu är att träna och tävla med Grand Prix-hästar samt försöka få fler hästar till mina samlingar. Men det är rätt kul det också :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ah jag trodde jag var nära höjdarna men hamnar på plats 500~.
Men fint med lite prispengar iallafall.
Jag hejar på Dike!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 181
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 993
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp