Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja, jag använde hyfsat många pass.. vill klara av denna skiten o få min första gudomliga häst. Kände för en gångs skulle att jag hade råd att lägga lite pengar ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Har också använt typ 4 pass. Har dock insett att det är ganska lång tid kvar innan eventet tar slut så kommer nog avvakta lite med att köpa fler kort nu på ett tag. Har väl dock förstått att de inte kommer sälja kort mer än någon dag till så är ju inte säkert att man kommer få de rätta korten, men vill inte lägga ner för mycket pass på eventet heller.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag använde 6 pass och har 18 dubletter, inget diamantkort och bara ett pussel avklarat. Däremot gissar jag att man får en ny chans till att köpa kort. Antingen i y-horn eller för pass. Det är ju ändå 11 dagar kvar och howrse vill nog suga ut så mycket pengar de bara kan ur passköparna. ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

För att klara mål skulle jag behöva "Få en vän att erbjuda dig en rova"


Någon? :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

inga problem :)

Mirre: Du går in på försäljningar, och sen tittar du på fliken "reserverade försäljningar". För visst är du Fengur?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ok ska kolla där :)
Stämmer bra det :bow:

Nu hittade jag den :bow:
Ska jag sälja tillbaka henne till dig`?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jag har ett hanno sto med gp 894. Funderar på att byta kön på henne, kan det löna sig tror ni? Hon är inte 100-blupad än.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

inte för min skull, men vill du ha tillbaka pengarna kan du ressa nån annan skräphäst :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kom på att jag ju lagt ut 400eq på betäckningen (för fölningen), så vi kanske kan kalla det kvitt?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det handlar väl om tur, tur och åter tur. Vissa får 10 stycken och andra 0. Förhoppningsvis börjar howrse gilla mig. ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Men kan man inte köpa kort för pass längre? :confused: nu när jag ändå slog på stort och köpte :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

yay, fick en biljett till GP :D visst får man pengar bara av att vara med?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 183
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
34 005
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp