Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo var så jag tänkte med, så har jag ju iaf ett sto säkrat att avla på ett tag till :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Om du har en filosofens sten kan du ju sätta den men om du kommer köpa en för pass kan du ju få 3 nya EH ston för samma pris.

Är på enhörningsmålet och har 10 dräktiga EH ston som ska föla imorgon. Förhoppningsvis blir det horn. Betäckte innan ändringen så behöver inte betala för fölningen. :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hade en i lager så hon fick en sten nu :)

Härligt, då får vi hoppas på horn :)
Jag hade gärna köpt på mig lite fler ston men har ju mina pre som jag sätter kronos osv på med så går en del pass på det, och försöker snåla med dom jag har :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej vad bra. :) Tack, lycka till med dina horn. =)

Ja det förstår jag, en del av hornen har jag köpt för pass men en EH kostar ju runt 65 000 om man inte bryr sig om GP så det är inte så fasligt dyrt. Men själva aveln blir ju ganska dyr nu ändå så har lagt det på hyllan tills jag ser om reglerna ändras tillbaka.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack :)

Jag har köpt mina 2 horn ston för pass, helt enkelt för jag hade dåligt med pengar just då. Nae så dyrt är det inte, men jag köper helst hästar i rätt ålder för att betäcka dom brukar kosta liiite mer, bryr mig dock inte om gp just nu :P
Jag avlar lite just nu, har betäckt någon häst.
Men hade tänkt avla mkt mer om det inte vore för ändringen som kom. Kommer avla mer om de ändrar tillbaka, för just nu kostar det 2500 för mig att föla. Har inte suuper mkt pengar heller, har runt 250000 tror jag.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL
Är det någon som har ett dräktigt sto och sälja?
Behöver det för mål 53
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jaa! Jag har fått en enhörning, på andra försöket! Fick dock tyvärr ingen med din häst. (var så nyfiken så det fick bli några åp för att se om målet lyckades!)
Stort tack för lånet ändå!

Hur är det, kan jag ressa tillbaka henne till dig nu eller finns det nån begränsning där?

En annan fråga till alla: Har någon en mål 91-häst att låna ut?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kan betäcka ett åt dig om du vill :)
Måste dock hem till en dator först, så någon annan kanske hinner före :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är du på mål 91 nu? Jag har en sån häst, eller ja, just nu står den hos en annan spelare men jag kan be spelaren reservera hästen till dig. :)

Hästen ska inte tas om hand alls och får inte dödas utan ska alltid tillbaka till mig när det är möjligt. Skulle någon annan i bukegruppen behöva hästen går det självklart bra att sälja den till behövande spelare, skriv gärna om det här på buke så det går att spåra hästen. :)

Eftersom jag nyligen sålt hästen så kan jag inte köpa tillbaka den ännu, men du kan reservera hästen till mig under tiden så köper jag den när jag kan. Jag heter Sleipner på howrse. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Har ni fått något kul i eventet ännu då? Tänker ni satsa på att få en gudomlig? Vilken isf? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag fick den där med medusas blod i 12 månader. Har redan ett tiotal men går ju alltid att byta bort :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo men precis, det är därför jag inte avlar EH's längre. Blir helt enkelt för dyrt. :/

Däremot fölade mina 9 betäckta EH ston idag och det blev 4 horn! :banana:

Klarade alltså EH målet och fick 9 gratis hästar (betäckte innan ändringen) varav 4 blev enhörningar. ^^
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tackar. :)

KL

Är det någon som vet en häst som är född den 04/11/2010?

Målet är: Ge ett äpple till en häst född den 04/11/2010

Har kollat runt lite men hittar ingen. :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 106
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 185
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 059
· Visningar
34 035

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp