Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fick ett nytt föl idag med liite högre gp än min bästa just nu, ska nog blixtra den och använda som nytt sto :)

Dramatik: Man kan köpa kort igen nu :) Köpte för 1 pass innan men fick nästan bara dubletter och nån till pusslen :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Åh kul!!!!!
Då ska jag unna mig ett pake och hoppas på ett diamantkort :
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Gjorde precis det med, men fick mest dubbletter och annat, men fick iaf en till bit i ett av pusslen, ska nog hinna få nått av dom :)

*kl*

Någon av er som säljer Morfeus, kronos eller blixtar. Eller ni kanske vet någon annan som säljer det?

Tänkte antingen köpa morfeus till mitt sto jag bluppar, åldra upp och sen avla. Eller så ger jag kronos och morfeus till nya hingst fölet med bättre gp och blixtrar och sen avla på den. Har dock inget av nått så får antingen köpa pass, köpa från någon eller bluppa utan :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl

Hur går det för era vildhästar?
Fick en ur ett bytt diamantkort men verkar ta en herrans lång tid att tämja :/
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har tämjt klart min, det går bra men kostar en massa pengar :crazy:

Blev klar med alla korten idag också, har haft väldig tur med korten :) Valde en Ametist :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Bra val! :D Ametist är jättesöt och man får något från honom varje gång, antingen ÅP eller diamant :) Fast oftast Åp :p


kl
Jag har nästan alla ädelstenshästar förutom Jade (som jag hade förut, men släppte fri på ett event, men den hästen var ju ändå helt värdelös och ganska ful), så jag funderar på antingen Neptunus eller Saturnus. Någon som har dem som har tips?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Igår fick jag min först gudomliga. Valde en Rubin :)
Både min första vilding och min första gudomliga på detta eventet, yey!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Och jag tycker Jade är en av de bästa ädelstenshästarna, han ger ju diamanter helt ofta, iaf min:p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ugh, det går skitsakta framåt.
Jag räknar ju inte med att få honom numrerad då jag inte har budgeten för det, helt enkelt. I skrivande stund är han 68.5% tam och jag känner mig uppgiven ..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

MEN HERREGUD JAG KLARADE DET!!!!!
Hade ju flera kort kvar men de verkar ju inte behövas...
Hihi vilken ska jag ta?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

jag vill klara det, men har köpt två paket kort idag och bara fått ett (eller kanske två :confused: ) kort till pusslen :grin:
Vill också få nån rolig häst!

Finns det något smidigt sätt att å diamanter förresten? Har massa dubletter, men inga diamanter :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det enklaste sättet är att byta ett pass mot 10 diamanter, annars krävs det att man har en gudomlig/vild häst som ger diamenter
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

fast hur lyckas jag emd det? Har bara kunnat göra åt "andra hållet" innan....
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag valde venus, har redan jorden och månen och med venus får man ju uranus också ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

:mad: Har handlat nya kort för 4 pass idag, har banemej inte gett något vettigt alls! :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 179
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 985
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp