Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack för köpet! :) Jag försöker köpa in lite nya connemaror, så varje equus är välbehövlig.

KL

Dike gick ut i Grand Prix idag. Lord, have mercy. :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack själv:) Jag har ständig brist på molntappar så varenda en jag kan köpa för equus blir jag jätteglad över:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har 13 molntappar som jag aldrig kommer att använda, så jag säljer dom gärna när du/någon har behov :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Vad händer om man aktiverar ett dublettkort? Jag har 36 st nu :crazy: Vad ska jag med alla dem till, kan ju bara byta ut en om dagen. :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Enda dubletter jag aktiverar är såna man kan få saker av (y-horn, f-spö och etc) De dubbleter som krävs för att samla ett x antal för att få en sak gör jag inget med - tror inte man kan få dubbelt upp på dem (rätta mig om jag har fel någon).

---
kl

själv saknar 3 diamantkort och 1 silver kort ::crazy:

fick också nyss ett mejl från en användare, då hon fyller år och vill gärna ha någon present :grin: är det elakt att skicka spillning? :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

:rofl: haha, nej gör du det :p Det kan hon ju få hela 3eq för :eek: :angel: Hon måste läsrt diskussionen om Mrs Medicott-insamlingen ;)


ang dubletterna så är det svårt tycker jag, för jag har inga diamanter... och jag har fortfarande inte fattat hur jag skall få fler...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej! Jag ska prova aktivera en dublett och se om jag får saken...

...wohoo!! Det verkar fungera!! :banana: Här ska aktiveras!!! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Köper gärna 2 direkt, bara ressa dem som gåva och ressa skräphäst för priset (50.000e för 2):)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag aktiverar alla ändå, mest för att det är drygt att ha så många kort :p

kl

Blev klar med alla pussel idag, valde Neptunus :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack! :) Jag är fortfarande helt chockerad över att han faktiskt blev numrerad. Nu ska bara typen ha ett namn också .. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nån som behöver hovslagare till sitt ridcenter? Finns massa jobb att ta, men kan ju lika gärna hjälpa någon här om det behövs!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 169
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp