Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

1 månader prenumeration på pegasuskonto
1 x Harmonipaket
1 x Medusas blod
1 x Helios stråle

6 x Diamant
1 x Boreas longerlina
Ows gratulationer
199 x stjärnor
35 x 100 Equus
29 x Åldrandepoäng
24 800 Equus
600 x Äpple

1 x Dafnes lagerkransar
1 x Sjöhäst
2 x Krösus gåva
1 x Akilles häl
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Här är alla gåvor du vunnit med dina lotter!

1 månader prenumeration på pegasuskonto
1 x Filosofens sten
1 x Guldäpple
1 x Helios stråle
8 x Diamant
1 x Boreas longerlina
1 x Plutos pergament
744 x stjärnor
94 x 100 Equus
51 x Åldrandepoäng
44 800 Equus
500 x Äpple
1 x Dafnes lagerkransar
2 x Krösus gåva
3 x Akilles häl
1 x Eolus vind
1 x Pandoras ask

Kom till Guldäpplet med stjärnorna. Ett helt okej lotteri, pegasuskontot satt inte helt fel. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

1 x Morfeus armar
1 x Medusas blod
1 x Helios stråle
1 x Plutos pergament
1 x Apollos lyra
Ows gratulationer (vad ska man med det till egentligen :confused:)
244 x stjärnor
29 x 100 Equus
21 x Åldrandepoäng
6800 Equus
600 x Äpple
1 x Sjöhäst
1 x Filotes klapp
2 x Krösus gåva
1 x Akilles häl
1 x Pandoras ask
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Än en gång letar jag efter kronostimer, någon som vill byta? Behöver den snabbt :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har jag en kronos att byta bort. Vad har du att erbjuda? :)
Kan tom erbjuda två kronos om du har något riktigt bra att byta mot.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Fick hem ganska mkt bra från lotteriet, fick en hel del pengar och lite annat som alltid går åt :)

Börjar få förbannat mkt hästar nu känner jag :o
Har två enhörningar jag betäcker varje dag nu (eller försöker iaf) så blir en drös med nya föl.
Fördelen är ju dock att jag samlar på mig många olika färger till trofeerna :P

Någon som har arab enhörnings hingst som kan tänka sig lämna ut en (eller två) betäckningar får gärna skriva :)

Håller på med bluppningen för fullt annars, har en del hästar som ska säljas av eller så får dom bli åp fångare ^^

Föresten är på mål 94 nu, men vad är målen efter det, alltså dom sista? Någon som kan det i huvudet?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Letar en donna åt Dike, men alla jag hittar har typ ett BLUP på minussidan .. Jag som är så dålig på att träna dem hade helst haft mig en färdig märr, men man kan väl inte få allt! :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

och så ett nytt event igen på internationella :p
få se om det kommer om någon dag eller så. Det verkar har synkats upp lite grann numer, iaf med lotteriet?


Frustrerande det är att avla på hästar, där det inte finns några bättre hästar att avla med ute på offentlig betäckning - frågar man om man kan köpa en PB så blir svaret alltid nej, suck. Står och stampar nu.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ett nytt event var inte förvånande men däremot en av ändringarna i spelet. Veterinärkostnaderna för att föla har ändrats till 1% av uppfödarreserven, minst 100 equus och max 2500 equus. :eek: :crazy:
Vad är det egentligen för sätt! Känns inte riktigt som att det längre är ett avelsspel... :mad: :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

WIIIE!! Fick min första enhörning, tack 360 (Alili) för hjälpen med betäckningen :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack ^^

Ja verkligen, började hoppa upp och ner som en galning och veva med armarna, fick förklara för pojkvännen att jag hade fått en enhörning äntligen :P

Någon här som vet hur tusan jag letar upp en häst född 29/10 -10 ? Vet att Alwarion hade en lista nånstans men minns inte vart :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Men gud såg nu vad du skrev, hoppas dom inte inför det på svenska versionen :S

Iofs 2500 är inte extremt mkt men det sabbar upp en hel del :s
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har du verkligen rätt datum där? Är det att ge ett äpple till en häst född då? Det brukar vara 6 okt 2010 som gäller för det målet, de första hästarna i spelet. Såna hästar hittar du hos de spelare som har längst tjänstgöringstid, finns en ranking för det. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Visst, det är inte så mycket för ett föl. Men det blir en hel del om man blupar på ordentligt och tar några föl på en dag. Nog finns det ju mycket annat jag hellre lägger mina surt förvärvade equus på. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 197
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 152
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp