Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hittade en precis så det löste sig :)

Är det någon som har ett Tennesse Walker sto som jag kan låna för att betäcka och föla? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Oh, you! :rofl:

.. Jag som skulle ta det lugnt med hästköpandet. Men jag stör mig på att alla är bebisar. Jag behöver ett avelssto NU. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Gärna :) Ressar någon tillbaka då, har en drös med araber och har nog dubbla färger av någon, är det nån färg du behöver på dom? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nä ingen speciell färg men gärna nån rolig färg. Vad hette du nu igen? :o
Jag=Samara
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej ;)

Heter Qamilla :)

Btw går det att byta namn, känns lite dumt att heta Qamilla när man heter Amanda irl :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du fick Loulou av mig, inte så rolig färg kanske men en av de finare på araberna, den jag hade med högst gp med tror jag hehe :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Måste bara säga att jag måste haft en jäkla tur med stoet jag fick låna av dig Linda8142. Blev en skimmel och på TW är det 1% chans :P
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Grattis till skimmelfölet! :p

Själv fick jag enhörningsföl på första försöket. Ibland har man tur helt enkelt. :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ditt nick på howrse xD
Nej usch jag måste lägga mig! (Hur man nu ska kunna sova med världens storm utanför)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Ber om ursäkt för att jag inte har skickat tillbaka lotter till alla som har skickat till mig förresten.
Har varit bortrest i flera omgångar under eventet, och har inte direkt satsat på det.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Wow! Grattis!!

Bluppar för fullt och det går trööööögt att vinna tävlingar!!
Och där blev det underhåll på sidan, undrade varför det inte funkade helt plötsligt...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är det fler grejer än det med betäckningarna? Vad är det för event? Hur lång tid brukar underhållet ta? Hihi, 20 frågor här :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 140
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 192
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 146
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp