Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Ni som skulle hitta en häst som var född 30/10/10, kan ni tipsa om vart ni hittade den? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag skulle hitta en född 29/10 2010. Men vet att jag såg flera födda det datumet, tror att dopamin kanske hade aller så var det Andy Dog (där jag hittade min) :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ah märkte det när jag var ute då hackade det rätt bra. Ser ju illa ut.
Har du skrivit på protestlistan mandy?

Kl
Märkte att det inte gick att ge färdigheterna till mina ss-hästar.
Funkar det inte idag så förlorar ju vissa 10 färdigheter.
Tänker Howrse göra något åt detta?


Å ena sidan är spelet gratis och ingen har tvingat oss att börja spela
Men om man nu ska uppdatera kan man väl göra det lite snyggt -.-
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Färdigheterna du tränat ihop förloras inte om du inte delar ut dem, de samlas bara på hög;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kl


Betäckte och fölade idag men det dras ingenting från reserven.. inte 200e och inte 2500e.
Vad är det som händer?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tyckte jag läste att den avgiften skulle tas ut i samband med betäckning.
Isf. får alla som bestäckte innan uppdateringen gratis fölning. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

När jag betäckte och fölade igår fick jag betala 2500 equus vid betäckning i alla fall. :grin:

.. Men iom att Lily var så snäll och lånade ut sin hingst till kompispris så blev det lätt värt det i alla fall och jag fick världens sötaste lilla Flannchadh. Första gången jag har lyckats få fram en connemara som är rödskimmel. :love:

Tack igen, Lily! :bow:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vart finns protest listan?

Jag fick iaf betala för min fölning, 6500 totalt (4000 för den privata betäckningen + 2500 för fölningen). Ruskigt dyrt, och ingen kanon hingst heller, kommer få ungefär samma gp som min högsta.


Beckie: Har snart bluppat klart hingsten med 656 i gp, håller på att tävla honom nu, vill du att jag skickar en betäckningen till dig när jag är klar? Skicka ett pm med vilket sto isåfall :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Någon som har en hingst att låna ut till mig för betäckning? Helst över 900 gp :)
Tycker det är synd att alla toppspelare håller sina bästa hingstar och avlar för sig själva och sen säljer fölen jättedyrt, inte kontigt att dem blir rika hehe :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det vore toppen! Ska bluppa klart ett sto först men skickar ett pm när jag är färdig :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Finns det nåt sätt att få ÅP förutom att gå igenom hästarna eller köpa med pass/diamanter? Kan man köpa dem för equus av andra spelare?

P.S. Har äntligen bluppat klart min nya hannohingst. :banana:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Gör så :)
Ska sätta mig och bluppa upp ett sto nu närmaste, har ett sto betäckt med som jag ska föla. Pappan har 656 i gp och mamman 650 så hoppas på ett sto runt 656 :)
Har dock extrem brist på åpn efter att ha använt åpn på hingsten till 3år så han kunde få morfeus. Så har någon extremt många över får ni gärna skicka ^^

Linda8142: Man kan ju ge bort åpn, förr kunde man köpa i butiken ibland med (dök upp sällan som tusan) men tror inte det går längre. Finns säkert någon som kan tänka sig sälja för equus med, då får kolla runt :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo jag såg att 360 hade den på sin press så har skrivit under där nu :)

Till alla: Är det någon som har ett bra odlingsschema? Ska försöka satsa mer på ridcentret men behöver ett bra schema att följa, nu odlar jag lin och morötter på våren och vete för pengarnas skull på sommaren. Kan köpa nya ängar om det krävs för pass så vet ni något bra schema att följa skriv gärna det :)

Linda8142: Glömde skriva grattis till bluppandet :) Blev klar idag med min nya avelshingst, nu behöver jag bara ett sto med högre gp :P
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Pride: Skickade ett pm till dig om du letade mål 96 häst så hittade jag ett gäng födda det datumet du behövde :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hänger inte med så bra i tråden känner jag, men är det någon som har ett dräktigt sto till salu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 190
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 135
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp