Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ok! :) Säg bara till om du vill byta mot något annat, sitter på fler än jag behöver. :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Förresten, hur skulle ni göra? Bluppa en häst med 490.21 i gp och betäcka med en redan klar häst med 489.52, eller bluppa två hästar med 490.21? Det tar ju sån tid att bluppa och skillnaden blir kanske inte jättestor? :confused:

Valde det första och ut ploppade två hingstar med gp 493.94! Arne och Alban. :D Såg förresten att min Sir Allan ligger topp 10 på färdighetstopplistan för Appaloosa, är löjligt stolt! :D:angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Pride: Nae det behövs inte för min del, om nu inte Linda8142 som jag lånade den av först vill ha tillbaka den, kolla med henne :)

Crossline: Jag kan hjälpa dig om du vill :) Hur är det jag gör nu igen? Ressar en häst för den summan som du sen köper?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Lägger ut en häst nu då :) Amarillo ligger ute till dig nu :) Gör vad du vill med honom sen :)

*kl*

Om det är någon som ska anmäla till lite tävlingar får ni gärna anmäla till mina.
Galopp - mellan 0-50.10% i galopp
Terräng - mellan 73.90 - 147.90% i uthållighet
Dressyr - mellan 71.00 - 142.10% i dressyr (nybörjare)
Hoppning - mellan 52.50 - 105.00% i hoppning

Såg nu att dressyren redan är körd, den verkar rulla på rätt bra, är det dags att höja upp den lite då? Eller kanske ta bort nybörjare rent av?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Fick ett sto föl igår med 655 i gp, riktigt nöjd, kommer bli nya avelsstoet när jag har bluppat henne.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack! Och grattis till den fina fölisen själv, alltså! :laugh:

KL

mackan_5093d436ddf2b33ccc0012f2.jpg


Jag antar att jag får vara glad över och presentera stoet! Hon har ett GP på 874.16 och 35 ypperlighetsstjärnor. Hon är tänkt att bli Dikes sto. :love:

.. Och den riktige Dikes fru (den första mellan 1942 - 1946/47) hette Barbara McIntire. Därav namnet. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack! Fick en färg jag inte hade sen innan med så det var kanon :)

Fint ditt sto var :) Har inga med pälsar ännu, har inte fått några guldäpplen från eventen så sparar dom passen jag har till kronos och morfeus :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Vad händer om man sätter en guldäpplepäls på en häst med den förtrollade pumpan?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har haft två harmonipaket, så det är därifrån jag fått guldäpplena. En av mina första (Fionnlagh) har även han en sådan päls, tror man fick ett då man klarade av utmaningarna i början, kanske. :D Fick ett guldäpple i lotteriet också som Cruising har. De blir ju så tjusiga! :love:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Kopierar in listan hit igen, ni som vill kan göra ändringar och lägga till nya spelare. Min avel har ändrats lite så jag ändrar det i listan nu.

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber i topp på svenska versionen! Lite arabhorn också om tid finns)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE - precis startat)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och lite Curly)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Försöker komma ihåg att logga in varje dag)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest upp spanjorer)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja var tw stoet vi pratade om, antog att du inte behövde henne tillbaka men tänkte iaf att det var bäst att koll :)

Fyller in mig på listan igen då även jag har ändrat min avel lite

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber i topp på svenska versionen! Lite arabhorn också om tid finns)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE med gp över 650 + enhörnings araber i liten skala)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och lite Curly)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Försöker komma ihåg att logga in varje dag)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest upp spanjorer)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ser att även jag måste uppdatera i listan. :)

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber och arabhorn i topp på svenska versionen)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai (föder upp hannoveranare)
Digbil - Deekin
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE med gp över 650 + enhörnings araber i liten skala)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och lite Curly)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
Congeria - Kentaur (sv. Föder upp Akhal Teke enhörningar, ibland när jag får lust kör jag på vanliga Akhal Teke också)
Pride - Singer (Föder upp Paint med engelsk inriktning)
Therese1988 - ThBet
nixehen - nixehen
Fishli - Fishli (samma på internationella)
Monimaker - O'Hara (Föder upp connemaror samt lite hannoveranare)
Linta - Linta (Försöker komma ihåg att logga in varje dag)
Linda8142 - Samara (blandad uppfödning med knabstrup/hanno/frieser/PRE, mest hanno just nu)
Jocelyn - Jocielyn (Akhal-Teke mest)
Skyggni - Skyggni (Föder mest upp tinkrar)
Rumpnissen - Bounce (föder mest upp spanjorer)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 189
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 118
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp