Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Eventet kommer nog vid 11 eller 12 tror jag. Några fler uppdateringar är det, några hyfsade och några mindre bra. Jag gillar tex inte att mina equus nu syns i info-rutan.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Och jag heter ju varken Nizhoni eller Sleipner i verkligheten. ;) :D

Men nä, det går inte att byta användarnamn.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tack! :D
Det kostade iallafall 200equus vid 10 :D

Jag ponerar att Amanda sitter vid datorn och ska komma på ett nick till Howrse och Qamilla är det första som kommer upp.. haha. Qamilla med Q xDD
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

360: Var exakt det som hände, stog helt still och helt random skrev jag in Qamilla hehe

Någon som vill hjälpa mig fixa mål 98? Ska ha en reserv som slutar på 3333. Är dock med i 3 tävlingar nu så måste se vad jag får från dom :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aa bara säg till hur mycket du behöver ha den rrssad för så ordnar jag det.
Slutat jobbet precis så kan precis heela dagen!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Går det fortfarande inte sälja items till butikenför att få ihop rätta summan?
Borde ju inte vara så knepigt tycker man..

Kl

Gissa vad tant Julia ska till på fredag?
Ledtråd: Event riktat till medelåders kvinnor som skriker som 12-åriga beliebers när de får se bieber!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej! Ska kolla på det så skriver jag till dig :)

Nae försökte sälja men fick inte ihop det :s

Ingen aning vad du menar faktiskt xD
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Löste sig!

Jaha :p

Btw är det någon som vet om jag kan använda min starthäst till mål 99? Hon är ju Ouranos och Gaia och vinner en hel del ^^ Känns som det ju borde gå :P

Edit: Märkte att det funkade, gött!
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

någon som har märkt något skumt med solsystemhästarna?
För att få färdighetspoängen måste jag ladda om sidan för att ens kunna se de 5 poängen jag tränade ihop - och när jag sedan distruberat alla det får jag ett "internt fel", eftersom rullistan med de poängen inte går bort.

buggigt?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Läste på forumet att det var fler som hade exakt samma problem.

Förövrigt stör jag ihjäl mig på att de ändrat så stapeln rör sig när man tränar. Grymt irriterande faktiskt :o Men verkar som flera tycker det är kanon, kanske bara jag som irriterar mig på det.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Skickade ett meddelande med kritik till howrse. Fick detta till svar:

Hej,

Tack för dina åsikter och synpunkter, vi kommer dela med oss av spelares förslag och åsikter om uppdateringen till resten av Howrse-teamet och utvecklarna, vi kan dock inte lova att kostnaden ändras tillbaka i framtiden, men det är som sagt möjligt så vi får vänta och se.

Med vänliga hälsningar
Howrse teamet


Skicka ni andra med så får vi hoppas om vi kan få dom ändra sig, antar att en del av er redan gjort det.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jodå jag har också skrivit till dem och fått exakt samma svar tillbaka. Gissar att de har mycket att göra nu när de skickar ett standardsvar. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha jo det är väl så, kan tänka mig att det är en drös med meddelanden som kommit in :p

Vunnit 4 tävlingar hittills med Ouranos/gaia hästen, tar sin lilla tid, har ingen lust att lägga så mkt åp på det heller. Letar hingst till ett sto gör jag med, gud va roligt det är när inte en jäkel vill låna ut sin hingst :(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vad ska man skriva då?
Är det fler saker de ändrat som jag inte hunnit märka?

Rör sig träningsstaplarna sådär mjukt som energistapeln?
Tycker det är mysigt att vet hur bra uppkoppling jag har x) går så smooooooth!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag skrev bara att det är en dålig ändring och att det kommer hindra aveln av hästar för att bättra gpet osv.

Dom har ändrat lite små saker men aveln är det enda jag stör mig på :P

Yepp det gör dom!
Well mitt nät är ju helt skadat så för mig hackar det sönder :o

Edit: Missade en sak
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 190
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 135
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp