Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Hittills har jag fått detta i lotteriet:
1 x Helios Stråle
1 x Boreas longerlina
1 x Plutos pergament
1 x Sjöhäst
1 x Krösus gåva
3 x Diamant
7 x Åp
200 x Äpple
14 400e
och såklart stjärnor och nya lotter.

Måste säga att jag är rätt nöjd med det jag fått hittills :)

Öppnade precis ett y-horn och fick en molntapp, inget jag behöver så om någon vill byta säg till!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ska lägga upp vad jag har vunnit hittills när jag kommer hem från jobbet.
Det enda jag lagt på minnet är morfeus armar ^^


Kl

LÖÖÖÖÖÖNIIIIIIING!!!!!!!!
Urge to splerge!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har någon tips på hur man ska få ihop 60 färdighetspoäng genom att leka med föl? Har lyckats med 58,2, men det räcker ju inte för att nå målet. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Gå in på Alwarions sida. Där står en punktlista i vilken ordning allt ska vara för att få ihop de poängen :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Japp! Det är något undantag om den är kastrerad dock, men det har jag ingen koll på.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vinster hittills i lotteriet;
1 x Morfeus armar
1 x Medusas blod
1 x Helios stråle
25 600 Equus
621 x stjärnor
74 lotter till nästa dragning
57 x Åldrandepoäng
900 x Äpple
4 x Diamant
3 x Dafnes lagerkransar
1 x Filotes klapp
3 x Krösus gåva
1 x Akilles häl
1 x Eolus vind
2 x Svart orkidé
1 x Pandoras ask
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Är det överdrivet fanatiskt att döpa en häst efter sin favoritkaraktär i Band of brothers? :D

dike_5089a2c79606ee1a52357581.jpg
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha, jag har ett helt stuteri med hästar döpta efter karaktärerna i Downton Abbey :D :o.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Hur går det för alla, bluppar ni eller vad pysslar ni med :)

Jag försöker nu hitta 7 skräphästar till, behöver det för ett mål.
Och så har jag det där jäkla enhörningsmålet, har såklart glömt bort att betäcka senaste dagarna...
Sitter beredd vid datorn sen glömmer jag av vad jag ska göra pillar med nått annat och vips så kommer jag på att jag skulle betäckt för 6min sen... Smidigt!
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

+360

Vad bra! :D Jag himlade nästan med ögonen för mig själv då jag döpte honom. Han har så mycket paket (nyx, bonus ..) att han måste ha ett namn jag riktigt gillar. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag döper de flesta hästar till karaktärer från serier jag för tillfället ser på :p
Det har blivit många namn från Glee, Downton Abbey, Star Trek osv.. just nu är jag inne i en Fringe-fas :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag BLUP:ar ett topp Tennessee Walker sto, tävlingarna är lite sega men lyckades precis nå 100 BLUP. ^^

Haha jag vet hur det känns, kommer alltid på att jag ska betäcka enhörningar några minuter efter betäckningstiden. Har börjat sätta ett alarm nu. x)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 194
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 207
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 159
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp