Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jo, så därför tyckte jag att det var lika bra att ge den till Cruising som har sin guldäpplepäls. :laugh: Eller att man använder den som byte/säljer. Jag har mina två hannopojkar (Myles & Clive) som har vingar och tycker det räcker med dem. Det positiva är väl att man kan lägga på lite på priset för pegaser ..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Skrev ju precis det, att dig + några till kunde jag inte skicka till, ni hade så många till denna dragningen, så skickar nästa :D

Hej föresten, kul att du hittade hit :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nån som vill byta något av detta mot något kul? Behöver det för att klara ett mål :p Gärna ett ymnighetshorn :)

Apollos lyra
Akilles häl
Ungdomens vatten
Pandoras ask
Filotes klapp
Plutos pergament
Krösus gåva
Svart orkidé

Lyran eller asken byter jag helst bort :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

"Hästen gillar att bli klappad. Du har vunnit ett äpple!"

Äpple
Gång: Hästmat
Kvalitet: 100%
I ditt förråd: 1562

.. Tack howrse, så länge som jag bara väntat på ett äpple! :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Men hjälp, sälj dom! :eek: får ju ändå 3e styck och du lär väl inte förbruka alla? :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Tänkte sälja dem då lotteriet är över, risken är ju att man lär ha många fler innan det är över! :D Nästan 4700 equus i äpplen.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

haha, jag säljer med mina äpplen! Vad skall man ha dem till liksom? Ger ni äpplen till era vänmners hästar till höger och vänster?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ibland, om jag råkar hamna på någon hästs sida. :p men jag klickar väldigt sällan runt så, så jag brukar sälja alla utom ett tiotal. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Håller med, det är verkligen skittråkigt att vinna i och med att man inte ens kan ge sina egna hästar äpplen heller. ;) Borde kanske sälja iväg spillning också, 3x1799 equus = 5397. :banana:

Pride: Brukar titta in till mina gamla och ge dem äpplen ibland :love: sedan har jag en vän vars föl brukar få äpplen då de har lite låg moral i början, men inte mycket mer.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Förr kunde man ge dem till sina egna, då fyllde de någon funktion i alla fall. :p skulle också vilja sälja av spillning, men det finns en trofé för innehavande av 10000 dito. :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag kommer aldrig klara av målen och ta mig till trofésidan, så för mig vore det verkligen bäst att sälja av och sätta ut alla mina plutos pergament som finns liggandes! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 202
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
929
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 218
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 160
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp