Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Köpte en Shettis hingst med 625 GP ändå, orkade inte vänta mer då mitt sto är fullblupat. ^^ So here we go Shettislistan!

Om det är någon som avlar eller kommer avla på Shettisar med över 600 i GP så är jag intresserad av ett samarbete. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hej igen. Jag är lika sporadiskt aktiv här i tråden som jag är på Howrse. Men om någon av er nya vill lägga till mig heter jag Deekin. :)
Föder upp westernquarters utan någon större seriositet.
Tror jag lyckats ge lotter till alla mina vänner nu föresten.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha :D
Blir ju jättebra det här!
Kollar om någon behöver lott till 14-dragningen samtidigt :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Monimaker, jag kan inte lägga till dig. Står att jag redan skickat en vänförfrågan till dig :S



Edit: Hittade dig i vännerlistan :)
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Sådär, lotter, stjärnor & ett åp. Det roligaste var en medusas blod vilket jag iofs gillar. Funderar på att lägga den på en häst som har guldäpplepäls fast det inte slår igenom bara för att göra honom ännu lite bättre. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

haha, jag har aldrig riktigt fastnat för bldet :p Tycker det mest ser dumt ut med vingarna :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu har jag bara Dramatik, Cruella, 360 och Nizhoni kvar att ge lotter till på min vänlista ni andra ska ha fått :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 202
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
929
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 218
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 160
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp